На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
696 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-19-003533-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 жовтня, 16:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 696 600.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 серпня, 12:54 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 483.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Виготовлення деталі згідно креслення 055Фіксатор6450 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71333000-1, Послуги у галузі машинобудування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
конкурсна пропозиція учасника не відповідає вимогам конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені невідповідності
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
конкурсна пропозиція учасника не відповідає вимогам конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені невідповідності
Код ЄДРПОУ | 41918052 |
---|---|
Поштова адреса | 880, Україна, Закарпатська область, Ужгород, 88000, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ БОЛГАРСЬКА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Міськова Наталія |
Телефон | 380503701442 |
Ел. пошта | MARKETING.TURBOGAZ@UKR.NET |
Субпідрядника залучати не плануємо
Час публікації: 2024-10-04 09:23:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-05 09:23:49
Опис
Шановний Учаснику, ТОВ «ТУРБОГАЗ УЖГОРОД». За результатами Конкурсу UA-2024-08-19-003533-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Технічною специфікацією передбачено, що Виконавець повинен надати першу випробувальну партію 20 шт. до першої поставки для випробування в термін – 7 календарних днів з моменту отримання давальницького матеріалу Так, при проведенні вхідного контролю розмірів отриманих деталей виявлені невідповідності фактичних розмірів, розмірам зазначених в КД, що не дозволяє їх застосовувати в стані поставки за основним призначенням. У результаті проведення вибіркового вхідного контролю деталей «055 Фіксатор», виготовлених з давальницького матеріалу Замовника, встановлене наступне: - не витриманий розмір 6h11(-0,075). Фактичний розмір в межах 5,90÷6,11мм - не витриманий розмір 4Н11(+0,075). Фактичний розмір в межах 3,45÷3,67мм - паз 4Н11 виконано не симетрично відносно осі деталі - не витриманий розмір Ø1,5-0,25 та кут 400±20. Фактичний діаметр 1,75мм та кут 33015/ - не витриманий розмір Ø2,468-0,014. На довжині 9h11 діаметр коливається в межах 2,444÷2,464мм. Шорсткість на поверхні Ø2,468-0,014 не відповідає регламентованій КД 1,6 - не витриманий розмір 9h11 (-0,09). Фактичний розмір 8,89мм - шорсткість поверхні на фасках 0,8±0,3 не відповідає вимогам КД 3,2 - не виконані слюсарні роботи після механічної обробки. По внутрішньому та зовнішньому контуру деталі присутні задирки. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції лист щодо усунення виявлених відхилень (дефектів) відповідно до п.3.10 проєкту договору.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42038419 |
---|---|
Поштова адреса | 14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Космонавтів 26 буд 107 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Матюша Вадим Миколайович |
Телефон | +380933179696 |
Ел. пошта | magistr-cnc@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-10 13:54:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-11 13:54:55
Опис
Шановний Учаснику. За результатами Конкурсу UA-2024-08-19-003533-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 4. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи не менше 2 (двох) років, для виконання робіт, вказаних в технічній специфікації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи службових, посадових та інших працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), відповідно до п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 до конкурсної документації; - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Відповідно до п.3 Додатку 2 конкурсної документації: Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації: інженер відділу технічного контролю, технолог які мають вищу освіту та досвід роботи за спеціальністю не менше 2 (двох) років. Тобто, до довідки форми 2 необхідно додати вказані посади та скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*.
від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів. Передоплата здійснюється на підставі рахунку на оплату, який надсилається Виконавцем Замовнику на його електронну адресу.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних Робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
від вартості Робіт за партію деталей, що зазначений в Специфікації, Замовник сплачує протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Тетяна Михайлівна |
Телефон | 380996641997 |
Ел. пошта | tender030@ukroboronprom.com |