На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічна специфікація предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-19-005819-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 11:00 |
Дата останніх змін | 5 вересня, 08:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Напівавтоматичний біохімічний аналізатор1 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38434500-1, Біохімічні аналізатори Код НК 024:2023: 56670, Біохімічний напівавтоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro) стаціонарний |
Фотометр МБА-5403 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38434520-7, Аналізатори крові Код НК 024:2023: 38837, Фотометр абсорбційний/трансмісійний ручний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44349480 |
---|---|
Поштова адреса | 69014, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Карпенка-Карого, будинок 47, корпус Літера - М, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Нетяга |
Телефон | +380668534714 |
Ел. пошта | esivog@gmail.com |
субпідрядників немає
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару на підставі рахунку та видаткових накладних.Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовників - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИПОВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37336813 |
Поштова адреса | 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова,9 |
Ім'я |
Оксана Тригуб |
Телефон | +380673781684 |
Ел. пошта | lipov_cpmsd@ukr.net |