На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 620 165.02 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-20-000380-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 620 165.02 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 100.83 UAH без ПДВ |
---|
Електроерозійний копіювально-прошивний верстат з ЧПК1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42630000-1, Металообробні верстати |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учаснику було надано повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей (Протокол № 117 від 28.08.2024 р.). Учасником не виправлено невідповідності вказані в протоколі: 1. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п.1, Додатку 2, п.1, п.п. 1 КД не надано довідку згідно форми №1 з інформацією щодо наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів. 2. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 2, Додатку 2, п.1, п.п. 2 КД не надано скановані копії документів принаймні по 2-х (двох) договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні, або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. (Учасник надав документи тільки на один договір, файли Договір №23-059.pdf, Акт приймання-передачі.pdf, Акт введення в експлуатацію.pdf) 3. Учасником не надано переклад докменту МЕU_Dealer_certificate_eng 2024.pdf на вимогу Розділ 1, п. 8, Додатку 1, частини1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД. 4. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД не надано документи що підтверджують статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 5. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД не надано документ який підтверджує країну походження пропонуємого товару. 6. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 6, Додатку 2, п. 2, КД не надано довідку в довільній формі про наявність на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації устаткування; можливості проведення пусконалагоджувальних робот та монтажу устаткування. 7. Учасником відповідно до Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п.7.2, Додатку 2, п.4, п.п. 4.2 КД не надано скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 8. Учасником відповідно до Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п.7.3, Додаток 2, п.4, п.п. 4.3 КД не надано скановані копії документів, що підтверджують право працівника Учасника (Постачальника) на проведення пусконалагоджувальних робот та монтаж устаткування працівниками про яких учасник вказав у довідці згідно форми №2. Конкурсна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Конкурсної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учаснику було надано повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей (Протокол № 117 від 28.08.2024 р.). Учасником не виправлено невідповідності вказані в протоколі: 1. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п.1, Додатку 2, п.1, п.п. 1 КД не надано довідку згідно форми №1 з інформацією щодо наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів. 2. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 2, Додатку 2, п.1, п.п. 2 КД не надано скановані копії документів принаймні по 2-х (двох) договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні, або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. (Учасник надав документи тільки на один договір, файли Договір №23-059.pdf, Акт приймання-передачі.pdf, Акт введення в експлуатацію.pdf) 3. Учасником не надано переклад докменту МЕU_Dealer_certificate_eng 2024.pdf на вимогу Розділ 1, п. 8, Додатку 1, частини1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД. 4. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД не надано документи що підтверджують статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 5. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 5, Додатку 2, п. 2, п.п. 2.2 КД не надано документ який підтверджує країну походження пропонуємого товару. 6. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 6, Додатку 2, п. 2, КД не надано довідку в довільній формі про наявність на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації устаткування; можливості проведення пусконалагоджувальних робот та монтажу устаткування. 7. Учасником відповідно до Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п.7.2, Додатку 2, п.4, п.п. 4.2 КД не надано скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 8. Учасником відповідно до Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п.7.3, Додаток 2, п.4, п.п. 4.3 КД не надано скановані копії документів, що підтверджують право працівника Учасника (Постачальника) на проведення пусконалагоджувальних робот та монтаж устаткування працівниками про яких учасник вказав у довідці згідно форми №2. Конкурсна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Конкурсної документації.
Код ЄДРПОУ | 38203001 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, 04112, м. Київ, вул. Степана Руданського, 3А, офіс 511 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стасенко Олена Анатоліївна |
Телефон | 380504197755 |
Ел. пошта | so@met.ua |
Замовник зобов’язується здійснити оплату за цим Договором у наступному порядку: Попередня оплата у розмірі 30 % від ціни Устаткування, яка здійснюється протягом 5 робочих днів з дати укладання Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок, у розмірі 60 % від ціни Устаткування, здійснюється за 5 робочих днів перед відправленням зі складу заводу-виробника за офіційним листом Постачальника де зазначено дату відправлення Устаткування.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 60.00%
Остаточний розрахунок, який складє 10 % від ціни Устаткування, протягом 5 робочих днів з дня підписання Акта прийому-передачі монтажних і пусконалагоджувальних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Група закупівель |
Телефон | 380954731679 |
Ел. пошта | tender015@ukroboronprom.com |