На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-20-012128-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 15:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 15:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 250.00 UAH з ПДВ |
---|
«Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ» (ДК 021:2015:77220000-8- Послуги з просочування деревини)1 послуга Адреса поставки: 08421, Україна, Київська область, Бориспільський район, с.Студеники вул.Корзуна 8,Шкільна, 27, с.Соснова вул.Центральна 36, с.Переяславське вул.Центральна43-А Строк: до 15.10.2024 19:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77220000-8, Послуги з просочування деревини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43894243 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Небесної Сотні, будинок 14А, офіс 419 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Литвинюк |
Телефон | +380503747022 |
Ел. пошта | pplao@ukr.net |
не залучаються
Час публікації: 2024-10-18 17:08:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 17:08:36
Опис
Вимога про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції надано Сертифікати на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом сертифікації ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» (далі – орган сертифікації) на ім’я учасника, у яких міститься примітка, що до сфери акредитації органу сертифікації не входить сертифікація такого виду діяльності як вогнезахисне просочування деревини (код ДКПП 16.10), що не узгоджується з вимогами тендерної документації в частині підтвердження компетентності органів сертифікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»…: … - Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 та/або іншого сертифікату стандарту ДСТУ ISO 14001, виданого органом сертифікації стосовно вогнезахисту дерев’яних конструкцій або відповідного коду 16.10; - Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та/або іншого сертифікату стандарту ДСТУ ISO 45001, виданого органом сертифікації стосовно вогнезахисту дерев’яних конструкцій та/або вогнезахисту дерев’яних конструкцій обробки (просочення) дерев’яних конструкцій або відповідного коду 16.10;». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Сертифікати, з урахуванням норм ст. 23 Закону, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), видані органом сертифікації стосовно вогнезахисту дерев’яних конструкцій та/або вогнезахисту дерев’яних конструкцій обробки (просочення) дерев’яних конструкцій або відповідного коду 16.10. 2. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідності між посадами та повноваженнями підписанта тендерної пропозиції у Статуті, довідці № 16.09-3 від 16.09.2024р., наказі № 53 від 28.06.2024 р., наказі №52 від 28.06.2024 р., кваліфікованому електронному підписі (КЕП), накладеному на тендерну пропозицію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пп.5.7 п. Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимагається: «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП); … Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 3. Перелік виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція підписана генеральним директором, проте відповідно до наданого у складі пропозиції Статуту повноваження щодо оформлення та подання документів підприємства для участі в тендерах, державних (публічних) закупівлях покладено на виконавчого директора. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у пункті 1 розділу 3 тендерної документації вимагається: «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи тендерної пропозиції, підписані відповідною уповноваженою на це особою або надати документ(-и), що підтверджує(-ють) повноваження генерального директора підписувати тендерну пропозицію.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42142359 |
---|---|
Поштова адреса | 08700, Україна, Київська область, Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 127 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Старокожко |
Телефон | 380986203931 |
Ел. пошта | cfs355@ukr.net |
інформація по субпідрядникам в складі пропозиції
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем Актів виконаних робіт. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання Актів виконаних робіт та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Студениківської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44141598 |
Поштова адреса | 08421, Україна, Київська область, село Студеники, вулиця Переяславська, будинок 19 |
Ім'я |
Гудзь Микола Михайлович |
Телефон | +380456727434 |
Ел. пошта | studenikisr@gmail.com |