На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 360 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 25 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-21-003054-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 жовтня, 17:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 360 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 15:26 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 121 800.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 243 600.00 UAH |
підігрівач пароводяний2 штука Адреса поставки: Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Південноукраїнське відділення філії "ВП "Складське господарство" Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42511100-2, Теплообмінники |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 05762269 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, пр. Героїв Харкова, 199 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Левченко Євген Володимирович |
Телефон | +380573493265 |
Ел. пошта | levchenko_e@ukrenergymachines.com |
Час публікації: 2024-09-23 10:31:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 10:31:54
Опис
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1 У наданій учасником Інформації про запропонований до постачання товар (Додаток 2 до ТД) умови оплати, а саме: 50% - авансовий платіж сплачується протягом 10 календарних днів з дати укладання договору, 50% - протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції - не відповідають умовам ТД. 1.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.3. (Інша інформація)п.3, розділу V. (Оцінка тендерної пропозиції) ТД. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Умови оплати. Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Учасник зазначає умови оплати в документі за формою Додатку 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до цієї тендерної документації. 2. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 2.1 У наданій учасником Інформації про запропонований до постачання товар (Додаток 2 до ТД) у п.2.4 учасник не погодив строк поставки товару, а саме: «підписавши дану пропозицію погоджуємо: основні (істотні) умови договору; терміни/строки та місце поставки товару; строк дії тендерної пропозиції, зазначений у п.3 розділу ІІІ тендерної документації». 2.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.4.3. (кількість товару, строки та місце поставки), розділу І (Загальні положення) ТД, Додаток 3 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до ТД та пункт 2.3 Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.4. документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до ТД із погодженням строку поставки який зазначений в ТД.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43691673 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, буд.68, кв.4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костирін Андрій |
Телефон | 380639347071 |
Ел. пошта | ooounitech2020@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40049256 |
---|---|
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Шевченка, будинок 59 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кизим Олена Ігорівна |
Телефон | 380674259007 |
Ел. пошта | viktangrup@ukr.net |
якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24584661 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Лобода Вікторія Олексіївна |
Телефон | 380442069767 |
Ел. пошта | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |