На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
299 908.16 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-21-010362-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 14:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 299 908.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 серпня, 14:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 999.08 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту комірок 10кВ КСО 393-17ВМ 14106У34 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532400-7, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 35742843 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, вул. Олександра Архипенка, 1/12, кв.117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бережний Сергій Володимирович |
Телефон | +380990762423 |
Ел. пошта | profelectric@ukr.net |
не передбачено
Час публікації: 2024-09-23 16:35:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 16:35:59
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту обладнання ТП-1 Жуляни Код ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010362-a І. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.3. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг (файл pdf 9 Витяг з ЄДР 18.04.2024) сформований раніше 30 днів відносно дати його подання. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Витяг з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. ІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.4. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1 (далі – Довідка). Форма довідки 1 Відомості про учасника 1. Повна назва учасника: ___________________________________________________________ 2. Статус учасника (виробник/надавач послуг/виконавець робіт, посередник, дистриб’ютор тощо)______________________________________________________________________________ 3. Юридична адреса: _______________________________________________________________ 4. Поштова адреса: ________________________________________________________________ 5. Банківські реквізити обслуговуючого банку: ________________________________________ 6. Код ЄДРПОУ: __________________________________________________________________ 7. Індивідуальний податковий номер: ________________________________________________ 8. Статус платника податку: ________________________________________________________ 9. Контактний номер телефону (телефаксу): ___________________________________________ 10. Е-mail: ________________________________________________________________________ 11. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.): _________________________________________ 12. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.): _______________________________ 13. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.): 14. Відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи із зазначенням наступної інформації: прізвища, ім’я, по-батькові (за наявності), дати народження, країни громадянства, адреси бенефіціара__________________________________________________ 15. На учасника не розповсюджуються норми Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції» та відповідних чинних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з яким заборонено здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). 16. Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника не надано Довідку. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку складену у відповідності до вимог п.4. Додатку 4 до Тендерної документації. ІІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного договору (далі – Довідка аналогічний договір), із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника пропозиції не надано Довідку аналогічний договір. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку аналогічний договір складену у відповідності до вимог п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації. ІV. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.2. Додатку 3 до Тендерної документації учасник в підтвердження відповідності кваліфікаційного критерія повинен надати Сканкопiю (ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (далі – Копія (ії) аналогічного (их) договору (ів)). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Копії аналогічних договорів) (файл pdf АД РЗ 2023 КР Трамвай та файл pdf АД РЗ 2023 Славутич енергоатом), що не є аналогічним до предмету закупівлі договором у трактуванні, що слід розуміти під аналогічним договором відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію у відповідності до вимог Додатку 3 до Тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32131293 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 76-А, кв.105. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вікторія |
Телефон | +380961603691 |
Ел. пошта | office@tavrida-dnepr.dp.ua |
Час публікації: 2024-10-18 14:37:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 14:37:27
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТАВРИДА ЕЛЕКТРИК ДНІПРО" у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту обладнання ТП-1 Жуляни Код ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010362-a І. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно до п.3. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг в порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 р. № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса; або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг (файл pdf 3.3. Витяг з ЄДР від 26.08.2024) отриманий не у спосіб, зазначений у п.3. Додатку 4 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Витяг з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. ІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного договору (далі – Довідка аналогічний договір), із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку аналогічний договір (файл pdf 2.1. Довідка про аналогічні договори) з інформацією про договір без зазначення номера і дати укладання договору та суми договору. Слід зазначити що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи на зазначений договір у Довідці аналогічний договір що підтверджують виконання аналогічного*, раніше укладеного договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.; 1.3.; 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку аналогічний договір складену у відповідності до вимог п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації з усіма підтверджуючими документами у відповідності до вимог п.п. 1.2.; 1.3.; 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36449100 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Михайла Донця, буд. 2-А, приміщення VII/I |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрко Микола Васильович |
Телефон | 380443622774 |
Ел. пошта | yurenergo@ukr.net |
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" виконує заявлені послуги власними силами без залучення субпідрядників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43833704 |
---|---|
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, буд. 5, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лариса |
Телефон | +380380509531 |
Ел. пошта | office@t-energy.dp.ua |
Для платників податку на додану вартість:Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання акту приймання – передачі наданих Послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної відповідно до вимог законодавства в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Для неплатників податку на додану вартість:Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання акту приймання – передачі наданих послуг та надання рахунків на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Ім'я |
Ігор Климчук |
Телефон | +380444654619 |
Ел. пошта | klimchuk@sw.uz.gov.ua |