На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Строк (термін) поставки Товару – до 20 грудня 2024 року, за заявками Замовника, погодженими партіями. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP - склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»). Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Умова оплати – післяплата. Оплата товарів проводиться замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів: видаткової накладної, рахунку - фактури, - шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок постачальника. Замовник здійснює оплату товарів не пізніше 30 робочих днів з дати підписання вказаних вище розрахункових документів.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 22 серпня, 17:56
Опис
Технічна помилка яку неможливо виправити
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-21-010835-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 000 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 серпня, 14:37 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 серпня, 18:07 |
Напівтуша яловича, заморожена, 1 категорія, ДСТУ 603014000 кілограм Адреса поставки: 14000, Україна, Чернігівська область, Місто Чернігів Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Напівтуша яловича, заморожена, 1 категорія, ДСТУ 6030 |
|
Вид | яловичина |
---|---|
Частина | напівтуша |
Термічний стан | заморожене |
Категорія | 1 |
Відповідність стандарту | ДСТУ 6030 |
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33111325 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Андрій Нестеренко |
Телефон | +380661847482 |
Ел. пошта | vtender_t0500@dsst.gov.ua |