На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
62 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-21-011323-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 13:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 62 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 серпня, 15:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 312.50 UAH без ПДВ |
---|
ЦПС-24П_006_ВО: Послуги з отримання сертифікату відповідності на право перевезення вантажів залізничним транспортом (у тому числі небезпечних вантажів)1 послуга Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36623442 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ РІЗДВЯНА будинок 29-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Соколова |
Телефон | +380675458388 |
Ел. пошта | sokolova.v.mk@gmail.com |
Субпідрядників не планується залучати
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34953219 |
---|---|
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 99А, кімната 509 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Сергейчук |
Телефон | +380993188778 |
Ел. пошта | igorsergintsas@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24244451 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ліннік Сергій Володимирович |
Телефон | 380504587911 |
Ел. пошта | doszt.tov@gmail.com |
Для платників ПДВ: Термін сплати за надані послуги настає на 21 (двадцять перший) календарний день з дати надання послуги за умови реєстрації контрагентом податкової накладної. У разі, якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для неплатників ПДВ: Термін сплати за надані послуги здійснюється на 21 (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг. У разі, якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45270820 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса |
Ім'я |
Ірина Шаповал |
Телефон | 380487270338 |
Ел. пошта | dn5d2@odz.gov.ua |