На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 112.49 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Товар постачається власними силами Продавця (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, тощо, покладено виключно на Продавця. Оплата Покупцем проводиться після отримання Товару, але не пізніше 15 робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-25-000324-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 16 112.49 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 29 серпня, 10:00 |
Листи сталеві гарячекатані356.8 кілограм Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14620000-3, Сплави Профіль: Листи сталеві гарячекатані |
|
Матеріал | сталь |
---|---|
Марка матеріалу | S235, ст 3СП, S690QL, ст20, ст 3ПС, 09Г2С, 30ХГСА, 10ХСНД, 40Х, ст 3ПС/СП, ст45, 65Г |
Товщина | 1 - 200, мм |
Довжина | 1000 - 12000, мм |
Ширина | 1000 - 3000, мм |
Відповідність стандарту | ДСТУ 8540, ДСТУ EN 10025, ДСТУ 8541, ДСТУ 8429, ДСТУ 2834, EN 10025-6, ДСТУ 8803, ГОСТ 1577 |
Назва організації | Одеське квартирно-експлуатаційне управління |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08038284 |
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Армійська, будинок 18 |
Ім'я |
Дмитро Дубінін |
Телефон | 380504954636 |
Ел. пошта | dimadubinin1986@gmail.com |