На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 251 127.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-26-008254-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 12:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 251 127.40 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 255.64 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 37 533.82 UAH |
Вал карданний зібраний МАБ-2 (кресл. №4699-60-01-02)101 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34630000-2, Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32480752 |
---|---|
Поштова адреса | 14007, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру, будинок 312 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор ДУБИНА |
Телефон | +380504652409 |
Ел. пошта | etalonmash@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-09 11:07:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 11:07:21
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-08-26-008254-a ЦЗВ-24Т_305_ВО: Вал карданний зібраний МАБ-2 – Запасні частини до пасажирських вагонів (код ЄЗС 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕТАЛОНМАШ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не виконано вимоги Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок Додатку 4 Таблиці «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» тендерної документації в частині заповнення колонок 8, 9 та 10. Учасником невірно заповнено гарантійний строк експлуатації, гарантійний строк зберігання та перелік документи, що підтверджують якість та відповідність товару, а саме: - у колонці 8 Учасником зазначено гарантійний строк експлуатації - 30, натомість у Додатку А Додатку 1 тендерної документації гарантійний строк експлуатації встановлено – не менше 3 років з дня введення в експлуатацію; - у колонці 9 Учасником зазначено гарантійний строк зберігання – 12 міс., натомість у Додатку А Додатку 1 тендерної документації гарантійний строк зберігання встановлено – не менше 1 року з дати отримання продукції кінцевим споживачем; - у колонці 10 Учасником зазначено документи, що підтверджують якість та відповідність товару – сертифікат якості, декларація про відповідність, але у пропозиції Учасника, на виконання вимог п. 2.4 розділу 2 Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації, надано паспорт з позначкою «зразок» (файл PDF «Технічний паспорт (зразок)»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Відповідно до вимоги Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок Додатку 4 Таблиці «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» тендерної документації учасник повинен зазначити гарантійні строки експлуатації та згідно вимог Додатку А Додатку 1 тендерної документації та найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати таблицю «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку 4 тендерної документації, у якій: - у колонці 8 вказати гарантійний строк експлуатації згідно технічних характеристик на визначені позиції відповідно до Додатку А Додатку 1 тендерної документації; - у колонці 9 вказати гарантійний строк зберігання згідно технічних характеристик на визначені позиції відповідно до Додатку А Додатку 1 тендерної документації; - у колонці 10 вказати найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються пунктом 2.4 розділу 2 Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Світлана ЖЕШКО
Критерії оцінки - 100% ціна
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081347 |
Поштова адреса | 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Ім'я |
Жешко Світлана Степанівна |
Телефон | +380444650895 |
Ел. пошта | 2019TENDER@GMAIL.COM |