На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником технічні характеристики для закупівлі програмного забезпечення для захисту корпоративної електронної пошти визначені з урахуванням виробничої потреби у закупівлі програмного забезпечення та сервісної підтримки для існуючої у Покупця системи захисту FortiMail-VM02, яка забезпечує захист електронних повідомлень від вірусів, шкідливого програмного забезпечення, спаму, просунутих на невідомих загроз, в також забезпечує захист від витоку конфіденційних даних. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (укладених договорів), з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-002957-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 15:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 311 325.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 556.63 UAH без ПДВ |
---|
Програмне забезпечення для захисту корпоративної електронної пошти1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48732000-8, Пакети програмного забезпечення для захисту даних |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30692374 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, 65026, м.Одеса, вул.Польська 3, кв. 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Геращенко Оксана |
Телефон | 380487601976 |
Ел. пошта | OKSANA.GERASHCHENKO@LANTEC.UA |
Розрахунки між Покупцем та Постачальником здійснюються у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника (детально в проєкті договору (додаток 5 до тендерної документації)).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Калиніна Анастасія Олександрівна |
Телефон | 380487759504 |
Ел. пошта | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |