На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 667.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 60 від 27.08.2024; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 770.000,00 грн. (постійний кошторис); Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. +380501049951, (0542) 700-411; e-mail: dresurs.sumy@gmail.com; з технічних питань - Христич Катерина Іванівна – заступник начальника відділу земельних ресурсів управління земельних відносин, тел. (0542) 700-429, e-mail: khrystych_k@smr.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-007836-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 15:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 32 667.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 326.67 UAH з ПДВ |
---|
Послуга з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності1 послуга Адреса поставки: 40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33 Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71354300-7, Послуги з кадастрової зйомки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 26439220 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Поливода |
Телефон | +380504071149 |
Ел. пошта | sumyrf@dzk.gov.ua |
Залучення субпідрядників не планується
Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40456009 |
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Садова, 33 |
Ім'я |
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна |
Телефон | 380501049951 |
Ел. пошта | dresurs.sumy@gmail.com |