На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-007720-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 14:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 вересня, 12:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)7000 літр Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська 58 а (за адресами АЗС учасника-переможця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4578 Відділ продажу 3 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale3@gng.com.ua |
Час публікації: 2024-09-09 09:00:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 09:00:13
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) або УЕП на пропозицію. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису або УЕП Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено П.І.Б підписувача - Кучабська Ірина Орестівна, організацію (установу) - Приватне підприємство "ОККО-СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 44838860, та посаду – директор. Згідно з документами наданими учасником у складі пропозиції, а саме: Рішення №1 засновника (власника) Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» від 14 вересня 2022 року (файл формату pdf «Оригінал установчі»), Витяг є Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «окко-сервіс витяг»), директор Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» з 15 вересня 2022 року - Стоянський Сергій Сергійович. Згідно з Довіреністю №ОС-2024/06 від 05 серпня 2024 року (файл формату pdf «Нова Довіреність КІО_ОС») Кучабська Ірина Орестівна - представник. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати пояснення розбіжності в інформації у документах наданих у складі пропозиції та у інформації що відображається при перевірці кваліфікованого електронного підпису Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №248 від 03.09.2024 (файл формату pdf «Цінова пропозиція»), однак у комірці «Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)» Таблиці 1 даної форми «Пропозиція» не зазначено телефон та е-mail. Також, у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» вартість зазначено цифрами та літерами. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція» №248 від 03.09.2024 із зазначенням у комірці «Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)» Таблиці 1 телефону та е-mail та у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» вказати вартість пропозиції без ПДВ виключно літерами. 3. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору. У складі пропозиції учасником надано Лист-гарантію №29 від 03.09.2024 р. (файл формату pdf «лист гарантія» стор. 6), однак у даному листі відсутня інформація щодо повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Лист-гарантію №29 від 03.09.2024 р. із зазначенням повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: вимогами п.3 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що у випадку якщо АЗС є партнерськими, надається копія діючого договору, строком не менше ніж до кінця 2024 року, укладеного між Учасником та партнером, що безпосередньо здійснює заправку автотранспорту паливом через мережу АЗС з оригіналом гарантійного листа від Партнера, який здійснює обслуговування талонів (з зазначенням підстав такого обслуговування), на ім’я Замовника та Учасника щодо погодження та можливості виконання зобов’язань, пов’язаних з поставкою Замовнику Товару, з обов’язковим вказанням ідентифікатору закупівлі, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, та з накладанням КЕП уповноваженої особи. У складі пропозиції надано Лист-гарантію №208 від 05.03.2024 р. (файл формату pdf «Лист Драйв Універс»), однак у даному листі не вказано ім’я Замовника та ідентифікатор закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Розділу ІІ Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал гарантійного листа від Партнера (ТОВ «ОККО-ДРАЙВ»), який здійснює обслуговування талонів (з зазначенням підстав такого обслуговування), на ім’я Замовника (Комунальне підприємство "Полтавська центральна районна клінічна лікарня" Полтавської міської ради) та Учасника (ПП «ОККО-СЕРВІС») щодо погодження та можливості виконання зобов’язань, пов’язаних з поставкою Замовнику Товару, з обов’язковим вказанням ідентифікатору закупівлі, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, та з накладанням КЕП уповноваженої особи.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44583284 |
---|---|
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Роллана Ромен, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гаврилова Вікторія |
Телефон | 380676114420 |
Ел. пошта | sanstrimsistems@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36324681 |
---|---|
Поштова адреса | 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, ВУЛ. КАГАМЛИКА, БУДИНОК 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Савченко Аліна Миколаївна |
Телефон | +380532518306 |
Ел. пошта | alinansavchenko@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44763104 |
---|---|
Поштова адреса | 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Яремчука Назарія, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Коваленко Володимир |
Телефон | 380673328368 |
Ел. пошта | volodymyr.kovalenko.zakupivli@wog.ua |
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999477 |
Поштова адреса | 38714, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с. Супрунівка, вул. Соборна, буд. 3 |
Ім'я |
Надія Ситник |
Телефон | +380532565791 |
Ел. пошта | poltava_crkl@ukr.net |