На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначено технічні вимоги до акумуляторних батарей, які під час надання послуг з ремонту встановлюється в ДБЖ, залежно від конструкції батареї, технології виготовлення, типу клемних з’єднань, напруги, ємності, місткості, розмірів тощо, які передбачені технічної документацією на ДБЖ та рекомендовані виробниками для використання у складі устаткування для забезпечення дотримання технічних параметрів та характеристик ДБЖ. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі базуючись на данних при порівнянні ринкових цін, що отримані на підставі направлених відповідних листів-запитів потенційним контрагентам, з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-008081-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 15:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 140 030.80 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 вересня, 13:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 700.15 UAH без ПДВ |
---|
1. Ремонт джерела безперебійного живлення ДБЖ-1500С.RT-LI7 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання |
Ремонт модуля акумуляторних батарей «Battery Box 48 VDC7 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання |
Ремонт джерела безперебійного живлення ДБЖ-800-LI50 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання |
4. Ремонт джерела безперебійного живлення ДБЖ APC Back-UPS Pro 1200VA3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43889453 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Ливарська, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Іваненко |
Телефон | 380675088695 |
Ел. пошта | solarx@solarx.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | doc@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | DOC@IT-INTEGRATOR.UA |
не плануємо залучати
Оплата наданих, за заявками Замовника, Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України. Розрахунки проводяться шляхом оплати Послуг Замовником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг та належним чином зареєстрованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в строки визначені законодавством.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Катерина Юрах |
Телефон | 380487759516 |
Ел. пошта | Kateryna.Yurakh@uspa.gov.ua |