На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-008646-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 вересня, 15:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 вересня, 15:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Писарівка Вінницької міської територіальної громади1 послуга Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Григорія Сковороди, будинок 38 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71350000-6, Науково-технічні послуги в галузі інженерії |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-09-05 15:22:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-07 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 37341797 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олексій Олефіренко |
Телефон | 380970155096 |
Ел. пошта | tender.zemproekt@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-10 10:38:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 10:38:20
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації відповідно положень Закону України «Про захист персональних даних», учасник надає згоду на обробку персональних даних суб’єктів персональних даних, інформація про яких зазначена ним на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. 2. Згідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір – це договір, що був виконаний учасником до початку процедури закупівлі, за предметом закупівлі Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, зі всіма додатками, вказаними в договорі, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Згідно до п.п. 1.1 п. 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано 1. Лист – згода на обробку персональних даних суб’єктів персональних даних, інформація про яких зазначена ним на підтвердження наявності працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. В даних листах відсутні особисті підписи суб’єктів персональних даних. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано копію договору № 509 від 31липня 2023 року із предметом договору «Проект землеустрою, щодо зміни меж адміністративно-територіального утворення села Великий Лазучин Хмельницького району Хмельницької області» предмет якого не відповідає предмету закупівлі, оскільки 07.07.2011 року внесено зміни до Закону України «Про землеустрій» відповідно до яких слова "адміністративно-територіальне утворення" у всіх відмінках замінено словами "адміністративно-територіальна одиниця" у відповідному відмінку і числі. 3. В наданій інформаційній довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної – технічної бази додаток 1 до тендерної документації, яка надана Учасником відсутні дати проходження повірки електронних тахеометрів та GPS приймачів, а також учасником не надано копію свідоцтва про повірку законодавчо врегульованого засобу вимірювальної техніки приймача GPS Trimble 5700 (L1/L2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1. Лист – згода на обробку персональних даних суб’єктів персональних даних, інформація про яких зазначена ним на підтвердження наявності працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід підписані власноруч суб’єктами персональних даних. 2. Довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір – це договір, що був виконаний учасником до початку процедури закупівлі, за предметом закупівлі Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, зі всіма додатками, вказаними в договорі, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням дати проходження повірки електронних тахеометрів та GPS приймачів та надати копію свідоцтва про повірку законодавчо врегульованого засобу вимірювальної техніки приймача GPS Trimble 5700 (L1/L2).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44304146 |
---|---|
Поштова адреса | 08134, Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Вишневе(з), вул.Залізнична, будинок 70А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Уманець |
Телефон | +380671719559 |
Ел. пошта | normativplus@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 00692127 |
---|---|
Поштова адреса | 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Келецька, 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярославський Ярослав Іванович |
Телефон | +380432551955 |
Ел. пошта | vininstitutzem@ukr.net |
Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг, підписаного уповноваженими представниками Замовника та Виконавця, при цьому Виконавець погоджується з тим, що у випадку затримки оплати послуг Замовником, як отримувачем бюджетних коштів (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку Замовника), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 15 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. У зв’язку з введенням воєнного стану і до моменту його припинення, оплата наданих послуг Виконавцем здійснюється з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент земельних ресурсів Вінницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41029843 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сковороди Григорія, будинок 38 |
Ім'я |
Кирик Богдан Ігорович |
Телефон | 380432670511 |
Ел. пошта | kyrykBI@vmr.gov.ua |