На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-010121-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 вересня, 14:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 31 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 159.50 UAH з ПДВ |
---|
Накопичувач SSD10 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30234000-8, Носії інформації |
Жорсткий диск HDD12 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30233000-1, Пристрої для зберігання та зчитування даних |
Кабель для передачі даних SATA 0.45m25 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30236000-2, Комп’ютерне обладнання різне |
Кабель SATA power 0.2m 2 connectors20 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30236000-2, Комп’ютерне обладнання різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24083083 |
---|---|
Поштова адреса | 03117, Україна, м. Київ, м. Київ, місто Київ, проспект Берестейський, будинок 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Тамара Поліщук |
Телефон | +380432554040,+380504477940 |
Ел. пошта | tamara.polischuk@brain.com.ua |
Час публікації: 2024-09-09 09:19:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 09:19:12
Опис
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Згідно Розділу IV - Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: . 1.- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. В складі тендерної пропозиції відсутній даний лист. 2. - Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, одержаними від корупційних та інших злочинів. В складі тендерної пропозиції відсутня дана довідка. 3.Згідно Розділу Х - Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» : На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «Довідка за п.п.2 п. 45 Постанови № 1178.pdf», але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вищезазначених вимог. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Лист-згоду з Додатком 2 тендерної документації 2. Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран… 3. Довідку в довільній формі, на підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Юлія Петербургська |
Телефон | +380432660177 |
Ел. пошта | 1706lula@gmail.com |