На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 056.54 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: ДК 021:2015 50410000-2- Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-000475-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 17:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 33 056.54 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 165.28 UAH без ПДВ |
---|
Поточний ремонт пожежної сигналізації гаражу ст.Одеса, пров.Дорбуту, Х1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42655189 |
---|---|
Поштова адреса | 65039, Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 25, офіс 227 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пасісніченко Борис |
Телефон | +380686048880 |
Ел. пошта | radar.tender@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-17 11:00:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:00:10
Опис
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (код ЄДПРОУ 42655189) надано копію аналогічного договору, податкові накладні, акти виконання робіт та лист-відгук за предметом закупівлі, який не відповідає предмету закупівлі та коду ДК 021:2015 заявленому в Тендерній документації. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційних критерій (кваліфікаційним критеріям) відповідно до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» згідно п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; додатку 2 до тендерній документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону», а саме: - Не надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) (в порушення вимог пп.2 п.3 Додатку 2 Тендерної документації); - Відсутня наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), також надає копію податкової та видаткової накладних (акт здачі-приймання виконаних послуг), згідно договорів, зазначених в довідці (якщо вищенаведені накладні не знищені, відповідно термінів їх зберігання, керуючись Податковим кодексом України та іншими законодавчими документами, які регулюють термін зберігання такого виду документів) (в порушення вимог пп.3 п. 3 Додатку 2 Тендерній документації); - Відсутній лист-відгук від сторони-підписанта аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про оцінку виконання договору в цілому (в порушення останнього абзацу п 3 Додатку 2 Тендерної документації).
Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45-тий (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі не реєстрації податкової накладної у встановлені законодавством строки чи блокування податкової накладної з будь-яких підстав, Замовник має право затримати (притримати) оплату наданих послуг до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН та наявності статусу документа «Успішно зареєстрована в ЄРПН», що не буде являтись порушення з боку Замовника по оплаті наданих послуг.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) або Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 45-тий (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг.** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Артеменко Олена Олександрівна |
Телефон | 380523362585 |
Ел. пошта | olenaartemenkoodbmes@gmail.com |