На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
935 558.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-002091-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 вересня, 06:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 18:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 935 558.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 15:28 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 355.58 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 711.16 UAH |
Прилавок для приборів і підносів 603x700x1400 мм4 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Нейтральний елемент 1530x700x850 мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стіл з двома полицями та пристінним бортом 1200x600x850 мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стіл з двома полицями та пристінним бортом 2000x700x850 мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стелаж на 4 полиці 1285x500x1700 мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стелаж на 4 полиці 2000x500x1700 мм3 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Підставка під каструлю 500x500x450 мм4 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Електрокип'ятильник 395x395x640 мм4 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Кутовий нейтральний елемент зі скосом з тильної сторони 1530x700x850 мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Прилавок охолоджувальний з кубом з подовженими направляючими 1800x700x1700 мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Марміт других страв на 5 GN 1/1 з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими і фронтальним склом 1800х700(1000)х850(1400) мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Марміт других страв на 4 GN 1/1 з дворівневою полицею - надбудовою та подовженими направляючими і фронтальним склом 1500х700(1000)х850(1400) мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Марміт перших страв на 4 конфорки з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими і фронтальним склом 1800х700(1000)х850(1400) мм2 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Кутовий нейтральний елемент трапецеподібної форми з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1900х500(800)х850(1400) мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Кутовий нейтральний елемент трапецеподібної форми з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1315х500(800)х850(1400) мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Тумба теплова з розсувними дверима з малою дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1300х700(1000)х850(1400) мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Тумба теплова з розсувними дверима з малою дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1630х700(1000)х850(1400) мм1 штука Адреса поставки: Україна, м. Харків Строк: до 30.09.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасник не виправив не відповідності на протязі 24 годин
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив не відповідності на протязі 24 годин
Код ЄДРПОУ | 45329706 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Україна, 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Ярослава Мудрого, будинок 79а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | УКРПРОМПОСТАЧ ТВК |
Телефон | 380676375651 |
Ел. пошта | twk.ukrprompostach@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-10 17:25:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 17:25:07
Опис
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що данна пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в підпункті 1.1 пункту 1 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Що в свою чергу повинно надати змогу переконатися Замовнику у наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від виготовлення товару до поставки його на місці його безпосередньої експлуатації. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «Листи та довідки». На акркуші 26 у зазначеному файлі розміщено Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази вих. №54 від 04.09.2024 року. В зазначеній довідці відсутні відомості про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, яка може бути використана щодо поставки товару товару (апарати зварювання, різаки металу, преси, верстати тощо), який є предметом закупівлі. Інформація, викладена у довідці не дозволяє Замовнику з’ясувати і переконатися у наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виготовлення товару до поставки його до місць його безпосередньої експлуатації. Замовником в частині 1 підпункті 2.1 пункту 2 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати підтвердження наявність допусків або посвідчень для виконання робіт при монтажі обладнання на місці розташування, на підтвердження даної вимоги надати скан копії допусків або посвідчень. Учасник у складі своєї пропозиції надав документ під назвою «Федчук свідоцтво електромонтер допуск» в якому знаходиться скан копія посвідчення № 007090 про те, що Федчук Владислав Олегович допускається до виконання робіт електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, дане посвідчення було видане 10.05.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради», також даний документ не має жодної відмітки про його подовження або перекваліфікацію, а так як строк дії такого посвідчення становить три роки, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого, як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Також Учасником у складі пропозиції було надано документ під назвою «Федчук пожежна безпека» в якому знаходиться скан копія посвідчення про те, що Федчук Владислав Олегович проходив навчання та отримав посвідчення № 001533 про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки яке було видане 25.04.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради» та не має жодних ознак про повторне проходження навчань, термін дії посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки зазвичай становить 3 роки. Після цього терміну необхідно пройти повторне навчання з питань пожежної безпеки та отримати нове посвідчення, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Замовником в підпункті 6 частини 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Замовником в пункті 2 додатку 2 до оголошення вимагалось надати скановані копії технічних паспортів на даний виріб з зазначеними характеристиками, отже відповідно до визначення терміну технічний паспорт на виріб відповідно «ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.» та «ДСТУ 3321:2003 Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять.», технічний паспорт повинен мати відповідні критерії. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45229877 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04074, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ірина Бевз |
Телефон | 380963032929 |
Ел. пошта | office@degrup.kiev.ua |
Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на підставі товарної накладної, виданої Постачальником, підписаної уповноваженими представниками Сторін. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 60 (шістдесят) календарних днів з дати поставки Товару Постачальником Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Обслуговуючий банк Покупця: Державна Казначейська Служба України. Забезпечення зобов'язання Постачальника, передбаченого цим Договором здійснюється з урахуванням вимог ст. 546 Цивільного Кодексу України шляхом притримання коштів у розмірі, який становить сума нарахованих штрафних санкцій за поставлений товар з порушенням умов договору до сплати нарахованих штрафних санкцій в добровільному порядку чи за рішенням суду.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08610502 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Тарас Божок |
Телефон | +380577323766 |
Ел. пошта | zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua |