На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 834 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Послуги з технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» (ДК 021:2015: 72250000-2 послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-004314-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 16:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 834 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 вересня, 15:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 174.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 36 000.00 UAH |
послуги з технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»1 послуга Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, вул. Болсуновська, 6 Строк: до 01.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40026988 |
---|---|
Поштова адреса | 08341 , Україна, Київська область, Вишеньки, вул. Велика набережна, будинок 11-а, приміщення 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Балашук Сергій Анатолійович |
Телефон | 380443230078 |
Ел. пошта | bondar@iqusion.com |
Час публікації: 2024-09-16 17:31:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 17:31:30
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Оголошення про проведення закупівлі за ДК 021:2015: 72250000-2 послуг, пов’язаних із системами та підтримкою (послуг з технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet») було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28 серпня 2024 р. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який було сформовано 27 серпня 2024 р., що є порушенням вимог пункту 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У складі тендерної пропозиції учасником було надано Податкову інформацію за попередньою наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі щодо ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» (файл «tax_information_4002698») та Довідку ДПС від 02.09.2024 № 274/10/7-24 від ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» (файл «Довідка ДПС») стосовно пояснення щодо ненадання листа від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником не було надано лист саме від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, що є порушенням вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 1.1.1. та 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є надання послуг з технічної підтримка та/або супроводження автоматизованих систем. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». На виконання вимог пункту 1.1.1. та 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано файл «Аналогічні договори», що містить: - Договір №60 від 21.05.2021р., проте у складі тендерної пропозиції учасником не надано оригінал відгуку, із зазначенням дати укладення і номеру договору№60 від 21.05.2021р, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. - Договір №20062022 від 20.06.2022р. та Відгук №10-15/5369 від 18.03.2024 до договору № 20062022 від 20.06.2022р. Відповідно до вимог пункту 12.1. Договору № 20062022 від 20.06.2022р «Невід’ємною частиною цього Договору є: 12.1.2. Додаток №1 - “Календарний план”; 12.1.2. Додаток №2 - “Специфікація”; 12.1.2. Додаток №3 - “Технічне завдання”». Водночас, копія аналогічного договору №20062022 від 20.06.2022р. у своєму складі не містить копій всіх додатків, які є його невід’ємною частиною, а саме відсутній “Додаток №2 - “Специфікація”. Виходячи з наведеного, аналогічний договір надано не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відгук №10-15/5369 від 18.03.2024 до договору № 20062022 від 20.06.2022р. не містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. - Договір №77 від 10.07.203р. та Відгук №10-15/5370 від 18.03.2024 до договору № 77 від 10.07.2023р., що не містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відгук №12.1.1-04/55-24 від 15.03.2024 до договору № 29 від 16.03.2023р., що не містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником не надано копію аналогічного договору № 29 від 16.03.2023р. на який надано відгук, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 6.1. Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку про можливості надання послуг, що є предметом закупівлі із урахуванням всіх вимог Додатку 2 до тендерної документації. На виконання вимог пункту 6.1. Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку № 274/10/4-24 від 02.09.2024 (файл «Довідка технічна частина»), в якій учасником: в пункті 4.1.7. «Тип звернення "Помилка"» можливість надання послуг зазначено не у стверджувальній формі, а саме: «Виконавець зобов’язаний вирішувати звернення з приводу будь-якого відхилення в штатному функціонування СЕД в цілому, її окремих модулів чи безпосередньо окремої функціональної задачі.»; в пункті 4.1.7. «Тип звернення "Покращення"» можливість надання послуг зазначено не у стверджувальній формі, а саме: «Виконавець зобов’язаний надавати консультації щодо адміністрування СЕД, в тому числі щодо зміни прав доступу до СЕД, її модулів та проводити дії по переміщенню чи міграції СЕД згідно звернення Замовника (переміщення міграція СЕД проводиться один раз в рік за необхідності).»; в пункті 4.1.7. «Тип звернення "Регламентні роботи"» можливість надання послуг зазначено не у стверджувальній формі, а саме: «Виконавець зобов’язаний виконувати дії щодо регламентних робіт з СЕД: аналіз журналів та логів, очищення від тимчасових файлів, стеження за показниками та пошук процесів, які надмірно перевантажують СЕД, планові перезавантаження та надання консультацій по перевірці правильності та безперебійності функції резервного копіювання тощо.», що є порушенням вимог пункту 6.1. Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 2. Лист саме від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. 3. Оригінал відгуку, із зазначенням дати укладення і номеру договору №60 від 21.05.2021р, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. або відгук №10-15/5369 від 18.03.2024 до договору № 20062022 від 20.06.2022р., що містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та додаток №2 - “Специфікація” до договору № 20062022 від 20.06.2022р. або відгук №10-15/5370 від 18.03.2024 до договору № 77 від 10.07.2023р., що містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», або копію договору № 29 від 16.03.2023р., та відгук №12.1.1-04/55-24 від 15.03.2024 до договору № 29 від 16.03.2023р., що містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». або Копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є надання послуг з технічної підтримка та/або супроводження автоматизованих систем. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 4. Інформаційну довідку про можливості надання послуг, що є предметом закупівлі із урахуванням всіх вимог Додатку 2 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44417199 |
---|---|
Поштова адреса | 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вул. Європейська, буд. 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Привалко Антон |
Телефон | 380674668349 |
Ел. пошта | ap@synte.ch |
Розрахунки з Виконавцем за фактично надані та прийняті Послуги за звітний період, здійснюються в національній валюті України - гривня, шляхом безготівкового перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг (далі - Акт).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Щуров Максим Дмитрович |
Ел. пошта | procurement@e-forest.gov.ua |