На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
360 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-28-010248-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 10:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 360 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області71 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43438815 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО |
Телефон | +380671071818 |
Ел. пошта | kurator2020.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-11 15:20:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 15:20:49
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.25. Додатку №1 до тендерної документації, не надано фото-підтвердження щодо наявності обладнання, а саме: - стенда для контролю та регулювання світла фар. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.25. Додатку №1 до тендерної документації: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне або орендоване обладнання для ремонту та обслуговування, за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. (надати фото- підтвердження наявності обладнання): - СТО повинна надавати весь комплекс послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів відповідно до марки та моделі автомобіля, зокрема мати можливість виконання робіт з діагностування електронних систем та комп’ютерної діагностики, , виконання робіт по ремонту двигунів, КПП та агрегатів; - Обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки або копії свідоцтв про калібрування або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України); - Кімнату для оформлення замовлень та очікування клієнтів; - Власний склад автозапчастин, акумуляторних батарей, витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів; - Відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт), що підтверджується копією штатного розпису; - не менше 6 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю не менше 3,0 т; - мультибрендовий тестер, або тестер, який дає змогу зчитувати ЕБУ згідно бренду автомобілів Замовника; - шиномонтажний стенд для балансування коліс та прокатки дисків; - станок для шиномонтажних робіт стандартних коліс; - - комп’ютерний стенд розвалу-сходження 3D; - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування та програмування електронних систем АВS, ЕSР, АSR; та програмування блоків керування автомобілів Замовника); - обладнання для діагностування, ремонту бензинових та дизельних паливних систем; - набір фіксаторів газорозподільчого механізму до всіх марок автомобіля Замовника RENAULT DUSTER, TOYOTA LAND CRUISER, VOLKSWAGEN PASSAT; - пристрій для зливу та заміни мастил; - тестер тиску паливної системи; - пристрій для заміни масла в АКПП; - обладнання для ремонту та обслуговування гальмівних систем автомобіля; - стенд для контролю та регулювання світла фар; - обладнання для діагностування, ремонту та заправки кондиціонерів; - професійний та спеціалізований інструмент (включаючи ключі динамометричні) для ремонту та обслуговування ДТЗ Замовника; мобільна рухома платформа, для пересування транспортних засобів по території СТО, які не мають можливості рухатись самостійно (наприклад без силових агрегатів).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: фото-підтвердження щодо наявності обладнання, а саме: - стенда для контролю та регулювання світла фар. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.29. Додатку №1 до тендерної документації, надано Договір на дання послуг охорони майна від 01.07.2020 №6554-охр, щодо взяття під охорону майна шляхом спостереження за засобами сигналізації, що не відповідає встановленій вимозі. Також Учасником на виконання вимоги п. 3.29. Додатку №1 до тендерної документації, надано наказ на призначення на посаду працівника. Копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду) відсутні, що не відповідає встановленій вимозі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.29. Додатку №1 до тендерної документації: «Учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО з відеоспостереженням ремонтної зони та стоянки (з можливістю зберігання запису з камер терміном не менше 1 місяця), а також мати стоянку для зберігання не менше ніж 5 автотранспортних засобів Замовника (надати її схему розміщення) та цілодобову фізичну охорону (На підтвердження відповідності вимогам безпеки ТЗ Замовника, надати підтвердження у вигляді копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової охорони. У разі наявності посади охоронців у штаті підприємства – надати копію наказу про призначення на посаду та копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: «Підтвердження відповідності вимогам безпеки ТЗ Замовника, надати підтвердження у вигляді копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової охорони. У разі наявності посади охоронців у штаті підприємства – надати копію наказу про призначення на посаду та копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду). 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.31. Додатку №1 до тендерної документації, не надано: копію договору оренди щодо користування автомобіля технічної допомоги або технічний паспорт на автомобіль технічної допомоги (документ на право власності у разі наявності такого права). ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.31. Додатку №1 до тендерної документації, «СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО. Учасник повинен надати копію договору оренди щодо користування автомобіля технічної допомоги або технічний паспорт на автомобіль технічної допомоги (документ на право власності у разі наявності такого права).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: «копію договору оренди щодо користування автомобіля технічної допомоги або технічний паспорт на автомобіль технічної допомоги (документ на право власності у разі наявності такого права)».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43315602 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
Ім'я |
Віталій Данчук |
Телефон | +380442798148 |
Ел. пошта | lawyer.law@ukr.net |