На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 253 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-000631-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 10:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 253 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 вересня, 11:53 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 268.75 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Нагрудний відеореєстратор Tecsar BDC-53-W4G59 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.11.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32330000-5, Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45195691 |
---|---|
Поштова адреса | 03127, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Голосіївський 120 офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Акберова Анна Володимирівна |
Телефон | +380676655294 |
Ел. пошта | info.spectr8@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 08:42:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 08:42:34
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та окремо зазначено зразок підпису. Учасником надано довідку №1 від 07.09.2024 про повноваження керівника, в якій відсутній зразок підпису, як окрема вимога Замовника. 2. Відповідно до п. 16.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому. Винятки: Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Учасником надано документи пропозиції, які в своїй основній масі не відповідають формі електронного документа, тобто створені та подані без урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" або в них відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями), як того вимагає Оголошення. Додатково звертаємо увагу, що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями № 1275: 1. Завантажити в електронну систему закупівель інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та окремо зразок підпису. 2. Надати документи пропозиції, які відповідають формі електронного документа, тобто створені та подані з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" або в яких присутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40550391 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА, будинок 11А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій Пісний |
Телефон | +380443533634 |
Ел. пошта | info@smbsoft.com.ua |
оплата 100 % вартості Товару протягом 10 робочих днів з дати, вказаної у підписаній видатковій накладній та поставки товару. Виникнення бюджетних зобов’язань за договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37760707 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ярослав Стеценко |
Телефон | +380957790274 |
Ел. пошта | ya.stetsenko@ngu.gov.ua |