На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
175 845.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-002147-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 вересня, 18:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 175 845.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 758.45 UAH з ПДВ |
---|
Розширення існуючих ліцензій програмного комплексу «Комплексне управління фінансово-господарською діяльністю на базі «Is-pro» - додаткове робоче місце, 31 ліцензія1 послуга Адреса поставки: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом’янська, 17 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Розширення існуючих ліцензій програмного комплексу «Комплексне управління фінансово-господарською діяльністю на базі «Is-pro» - налаштування нових робочих місць, 6 год.1 послуга Адреса поставки: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом’янська, 17 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Проведення навчання для нових користувачів системи, 15 год.1 послуга Адреса поставки: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом’янська, 17 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44616199 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, Київська область, Київ, вул.Бестужева Олександра, будинок 36, Літера А, офіс 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гусаревич Андрій |
Телефон | 380681231100 |
Ел. пошта | andrey.gusarevich@gmail.com |
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ ТА СИСТЕМНИЙ ОБЛІК» в особі директора Гусаревича Андрія Петровича повідомляє Замовника, що не планується залучення співвиконавця/субпідрядника (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Час публікації: 2024-09-09 14:25:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 14:25:36
Опис
06.09.2024 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-002147-a). Свою пропозицію надав єдиний учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ ТА СИСТЕМНИЙ ОБЛІК". За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ ТА СИСТЕМНИЙ ОБЛІК", Україна, 04123, м. Київ, вул. Бестужева Олександра, будинок 36, Літера А, офіс 14, код ЄДРПОУ 44616199, виявлено наступну невідповідність. Згідно пункту 2 розділу V тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції лист-підтвердження в довільній формі про те, що учасник несе персональну відповідальність за розміщення у складі своєї тендерної пропозиції інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначені в цьому протоколі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30212155 |
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Ім'я |
Олександр Балановський |
Телефон | +380962231400 |
Ел. пошта | balanovskyi@ukr.net |