На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
302 435.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг 60 робочих днів з моменту надання вогнегасників Замовником. Виконавець повинен приступити до надання послуг не пізніше 10 днів після отримання письмової заявки Замовника. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% . Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-002828-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 09:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 302 435.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 13:56 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 024.35 UAH без ПДВ |
---|
Технічне обслуговування вогнегасників (перезарядка, технічне опосвідчення, діагностування)1 послуга Адреса поставки: 63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2, територія Зміївської ТЕС Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50413200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відповідно до рішення робочої групи з питань закупівель визнати тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «112.ДП.УА» як таку, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «112.ДП.УА» відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
1. Відповідно до рішення робочої групи з питань закупівель визнати тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «112.ДП.УА» як таку, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «112.ДП.УА» відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Час публікації: 2024-09-09 13:56:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 39894991 |
---|---|
Поштова адреса | 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49069, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 45, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Юлія Гушер |
Телефон | 380670090112 |
Ел. пошта | gusher@112.dp.ua |
Час публікації: 2024-09-11 15:35:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 15:35:21
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ Товариство з обмеженою відповідальністю «112.ДП.УА» на закупівлю: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування вогнегасників (перезарядка, технічне опосвідчення, діагностування) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник не надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч.2 ст.44 Закону про ТОВ та ТДВ: - протокол або рішення (виписка або витяг з протоколу/рішення) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або - інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, або - баланс (звіт про фінансовий стан), які б виключили застосування вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» 1.2 Довідка з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору, не відповідає вимогам Замовника, а саме: - зазначено іншу назву довідки, що суперечить її змісту; - довідка не містить підпис керівника; - вказаний ідентифікатор закупівлі (UA-2024-06-04-010395-a), не відповідає ідентифікатору за даними торгами ( UA-2024-08-29-002828-а); - довідка містить інформацію про трьох штатних працівників, в той час, як надані Учасником документи, підтверджують залучення двох працівників за цивільно-правовими договорами. 1.3 Відсутня довідка в довільній формі, довільній формі, яка підтверджує офіційне працевлаштування та/або працевлаштування за договорами ЦПХ робітників Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника) за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання). В разі якщо підпис бухгалтера відсутній, надати довідку в довільній формі про причини відсутності підпису. 1.4 Відсутні посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки працівників, що будуть залучені при виконанні умов договору на території Замовника 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; - пункт 5 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону України про «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: - протокол або рішення (виписка або витяг з протоколу/рішення) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або - інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, або - баланс (звіт про фінансовий стан), які б виключили застосування вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (подається в окремому файлі). 3.2 Виправити та оновити довідку в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору. 3.3 Надати довідку в довільній формі, яка підтверджує офіційне працевлаштування та/або працевлаштування за договорами ЦПХ робітників Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника) за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання). В разі якщо підпис бухгалтера відсутній, надати довідку в довільній формі про причини відсутності підпису. 3.4 Надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки працівників, що будуть залучені при виконанні умов договору на території Замовника зазначених в довідці п.3.1.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45282548 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Поздовжня шоста будинок 12А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Ахрименко |
Телефон | +380502676666 |
Ел. пошта | kp@redteh.com |
Час публікації: 2024-09-18 15:14:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 15:14:51
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ Товариство з обмеженою відповідальністю «Комерційне підприємство «РЕДТЕХ» на закупівлю: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування вогнегасників (перезарядка, технічне опосвідчення, діагностування) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 В довідці, про перелік обладнання та матеріально – технічної бази, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору, зазначено наявність двох мобільних пунктів тех. обслуговування, а саме автомобіль VOLKSWAGEN LT 35, тип ТЗ, номер ВІ 8142 НЕ та автомобіль VOLKSWAGEN, тип ТЗ, номер ВІ 0516 ІА, але відсутня конкретна інформація щодо технічного обслуговування вогнегасників. 1.2 Відсутнє посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на директора, зазначеного в довідці, про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 5 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Оновити та доповнити довідку з переліком обладнання та матеріально – технічної бази, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору з обов’язковим зазначенням наявності власного або залученого пересувного сервісного пункту з технічного обслуговування вогнегасників для можливості надання послуг під час виконання умов договору на території Замовника 3.2 Надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки працівників на директора, зазначеного в довідці, про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору.
Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця в наступному порядку: протягом 45 календарних днів з моменту підписання акту надання послуг. Строк надання послуг 60 робочих днів з моменту надання вогнегасників Замовником. Виконавець повинен приступити до надання послуг не пізніше 10 днів після отримання письмової заявки Замовника. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% . Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05471247 |
Поштова адреса | 63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Ім'я |
Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон | 380504479384 |
Ел. пошта | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |