На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
837 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-004378-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 14:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 837 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 370.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Генератор (Дизельна генераторна установка)1 комплект Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука,19 Строк: до 17.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31121000-0, Генераторні установки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2604312359 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛ.ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Палатнік Олена |
Телефон | 380674328912 |
Ел. пошта | UKRSERVICE.M5OPP@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-09-10 09:57:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 09:57:40
Опис
Створено: 10.09.24, 9:58 Діє до: 11.09.24, 9:58 Опис: ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник повинен надати: Пп. 1.1.1. Довідку про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) авторизованого власного та/або залученого сервісного центру для гарантійного обслуговування запропонованого Товару. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду. 2. Відповідно до вимог пп. 4.12. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Переклад документа повинен містити підпис перекладача та нотаріальне засвідчення справжності його підпису. 4. Пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Даним переліком передбачено, що у випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи пропозиції та/або пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів пропозиції. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка Вих. №92101 від “03” вересня 2024р. (файл «1 Довідка про сервіс.pdf») про наявність в учасника власного сервісного центру для гарантійного обслуговування запропонованого Товару, в якій відсутня інформація про найменування такого центру. 2. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано переклад наступних документів (що передбачені вимогами пп. 3.9. та 3.10. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації), які не містять нотаріальне засвідчення справжності підпису перекладача: Сертифікат з перевезення товару (файл «18 EUR 1 FD 60 B-C.pdf») та Сертифікат ISO 9001:2015 (файл «19 Сертифікат ISO 9001.pdf»). 3. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано копію нотаріально посвідченої довіреності на повноваження представника (файл «20 Довіреність.pdf») не в повному обсязі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, приведену до вимог тендерної документації: 1. Довідку про наявність в учасника власного сервісного центру для гарантійного обслуговування запропонованого Товару, шляхом доповнення її інформацією про найменування такого центру 2. Переклад наступних документів: Сертифікат з перевезення товару та Сертифікат ISO 9001:2015 з нотаріальним засвідченням справжності підпису перекладача. 3. Копію нотаріально посвідченої довіреності на повноваження представника в повному обсязі.
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26243421 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Миколи Ващука,19 |
Ім'я |
Жанна Пасічник |
Телефон | +380432560064 |
Ел. пошта | buhdnzvin72@ukr.net |