На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-005782-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 14:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 07:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 323 649.85 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 вересня, 15:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 236.00 UAH без ПДВ |
---|
Костюм жіночий робочий літній З Ми Ву Нм Эс (18132000-3)24 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм чоловічий робочий літній З Ми Ву Нм Эс (18132000-3)128 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм чоловічий робочий літній З Ми Ву Нм То Эс (18132000-3)85 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм чоловічий робочий літній З Ми Ву Нм То (18132000-3)257 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44153163 |
---|---|
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Чорновола, будинок 157 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роза Ахрамєшина |
Телефон | +380687745038 |
Ел. пошта | textilzahist@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 11:42:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 11:42:41
Опис
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника не надано рішення про призначення керівника. 1.2. Учасником надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи (файл «Додаток_5а_опитувальник_юридичної_особи.pdf») не за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог Пункту 4 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи… При цьому: a) повноваження керівника учасника- юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: … - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); … 2.2. Згідно вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації). 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 3.2. Надати Опитувальник учасника - юридичної особи за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації з урахуванням вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40465034 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Ширина |
Телефон | +380953711189 |
Ел. пошта | spectorgtrade@gmail.com |
Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника в сумі, що складає 5 % від ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 95.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Ім'я |
Лапська Сніжанна Володимирівна |
Телефон | 0444612671 |
Ел. пошта | lapska-sv@utg.ua |