На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 832 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується для належного утримання вулично-дорожньої мережі у зимовий період з метою боротьби із зимовою слизькістю, для забезпечення безпеки дорожнього руху, на території Шевченківського району м. Львова та 13-ти населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Замовник.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-006260-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 15:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 832 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 вересня, 13:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59 160.00 UAH з ПДВ |
---|
Сіль для зимового утримання вулиць3010 тонна Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Інструментальна, 13 та вул. Земельна, 22 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14410000-8, Кам’яна сіль |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45206870 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрін Віктор |
Телефон | 380996788574 |
Ел. пошта | office@saltindustry.com.ua |
Час публікації: 2024-09-11 11:31:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 11:31:52
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для зимового утримання вулиць) (оголошення № UA-2024-08-29-006260-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні інформація та документи що підтверджують наявність в учасника автомобіля-самоскида, не менше 2 (двох), для поставки товару за адресами постачання Замовнику. - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної пропозиції, учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товару надав, інформаційну довідку від 05.09.2024 №05-1, в якій зазначено що в учасника наявні, зокрема: офісне приміщення розташоване за адресою Київська обл., Бучанський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева 4-Б, згідно договору суборенди №25/04/24 від 25.04.2024, відкритий майданчик за адресою м. Вишгород, вул. Шлюзова, 4, згідно договору оренди №1 від 19.02.2024; та послуги зважування, згідно договору про надання послуг №1 від 19.02.2024. На підтвердження вказаної вище інформації учасником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію договору суборенди №25/04/24 від 25.04.2024, договору оренди №1 від 19.02.2024 та договору про надання послуг №1 від 19.02.2024. Однак, слід зазначити, що дані документи є нечіткими, а саме частково обмежено перегляд даних документів шляхом замальовування інформації, що унеможливлює їх розгляд в повному обсязі. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 05.09.2024 №05-2, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору, зокрема, договору на поставку товару укладений з Департаментом забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України у 2024 році на суму 46 050,00 тис. грн. та договір щодо поставки товару укладений з ФОП Романенко М.Ю. у 2024 році на суму 179 200,00 тис. грн. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №166 від 03.04.2024 сума договору становила 46 050,00 грн., а також видаткової накладної №25 від 22.04.2024 сума поставленого товару становила 46 050,00 грн. Також, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №210224 від 21.02.2024 та додатку до даного договору загальна вартість договору становила 179 200,00 грн. та наданих у складі тендерної пропозиції видаткових накладних сума поставленого товару становила 179 200,00 грн. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 05.09.2024 №05-2, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору, зокрема, договору на поставку товару укладений з Департаментом забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Однак, слід зазначити, що всупереч форми наведеної у пункті 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником не зазначено, адресу Замовника. - всупереч вимогам пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи що підтверджує факт оплати поставленого товару згідно договору №166 від 03.04.2024 та договору №210224 від 21.02.2024. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати, у відповідності до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації, інформацію і документи що підтверджують наявність в учасника автомобіля-самоскида, не менше 2 (двох), для поставки товару за адресами постачання Замовнику; - надати скан-копію договору суборенди №25/04/24 від 25.04.2024, договору оренди №1 від 19.02.2024 та договору про надання послуг №1 від 19.02.2024 прийнятними для читання в повному обсязі; - усунути невідповідність, що міститься у інформаційній довідці від 05.09.2024 №05-2, в частині що стосується зазначення суми договору; - доповнити інформаційну довідку від 05.09.2024 №05-2 інформацією про адресу Замовника, а саме Департаменту забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України; - надати скан-копії документів що підтверджує факт оплати поставленого товару згідно договору №166 від 03.04.2024 та договору №210224 від 21.02.2024.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38057032 |
---|---|
Поштова адреса | 79013, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 35, квартира 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Маїк Олег |
Телефон | 380673147466 |
Ел. пошта | tg.ukrresurs@i.ua |
відсутні
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39224698 |
---|---|
Поштова адреса | 79021, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Зюбрик |
Телефон | +380985070387 |
Ел. пошта | zio1974@meta.ua |
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056115 |
Поштова адреса | 79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Ім'я |
Потурай Орислава Василівна |
Телефон | 380322521984 |
Ел. пошта | o.poturay@ukr.net |