На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-006347-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 16:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 12:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Куртки зимові220 штука Адреса поставки: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Миколайчука І., будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" (далі – Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником подано банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої не відповідає Формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, що не відповідає вимозі пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації. Відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає вимозі пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1, в якій було вказано, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом подання довідки за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Пропозиція Учасника не відповідає вимозі пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки в складі тендерної пропозиції відсутні копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. Керуючись п.43 Особливостей Замовником 12 вересня 2024 року було розміщено на веб – порталі Уповноваженого органу вимогу про усунення невідповідностей: На виконання вимоги пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації надати банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої відповдіає формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. На виконання вимоги пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 тендерної документації надати довідку за встановленою формою в пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. На виконання вимоги пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних надати копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. Учасником було додано наступні документи: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01 від 12.09.2024р., в якій вказана інформацію про договір Договір №55 від 08.11.2022р., що був укладений з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ та про Договір № 613 від 07.11.2023 р. з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"; - видаткові накладі до договору №55 від 08.11.2022р.; - зміни №1 до банківської гарантії № G12400/24 від 06.09.2024 року. Однак до Договору № 613 від 07.11.2023 в складі тендерної пропозиції відсутні копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного), що не відповідає вимозі пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Подана Гарантія № G12400/24 зі змінами №1 до банківської гарантії № G12400/24 від 06.09.2024 року не відповідає вимозі пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації, а саме п. 3 (ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.) не відповідає формі забезпечення пропозиції, що затверджена Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Відповідно до затвердженої форми п. 3 повинен бути у наступній редакції: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У зв’язку з переліченим прийнято рішення відхилити пропозицію учасника відповідно до пп.1 п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" (далі – Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником подано банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої не відповідає Формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, що не відповідає вимозі пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації. Відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає вимозі пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1, в якій було вказано, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом подання довідки за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Пропозиція Учасника не відповідає вимозі пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки в складі тендерної пропозиції відсутні копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. Керуючись п.43 Особливостей Замовником 12 вересня 2024 року було розміщено на веб – порталі Уповноваженого органу вимогу про усунення невідповідностей: На виконання вимоги пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації надати банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої відповдіає формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. На виконання вимоги пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 тендерної документації надати довідку за встановленою формою в пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. На виконання вимоги пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних надати копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. Учасником було додано наступні документи: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01 від 12.09.2024р., в якій вказана інформацію про договір Договір №55 від 08.11.2022р., що був укладений з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ та про Договір № 613 від 07.11.2023 р. з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"; - видаткові накладі до договору №55 від 08.11.2022р.; - зміни №1 до банківської гарантії № G12400/24 від 06.09.2024 року. Однак до Договору № 613 від 07.11.2023 в складі тендерної пропозиції відсутні копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного), що не відповідає вимозі пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Подана Гарантія № G12400/24 зі змінами №1 до банківської гарантії № G12400/24 від 06.09.2024 року не відповідає вимозі пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації, а саме п. 3 (ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.) не відповідає формі забезпечення пропозиції, що затверджена Наказом «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Відповідно до затвердженої форми п. 3 повинен бути у наступній редакції: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У зв’язку з переліченим прийнято рішення відхилити пропозицію учасника відповідно до пп.1 п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 40465034 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Ширина |
Телефон | +380953711189 |
Ел. пошта | spectorgtrade@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-12 11:18:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 11:18:39
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником подано банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої не відповдіає Формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, що не відповідає вимозі пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації. Відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не відповідає вимозі пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1, в якій було вказано, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом подання довідки за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Пропозиція Учасника не відповідає вимозі пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки в складі тендерної пропозиції відсутні копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пп. 6.2. п. 6, Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації надати банківську гарантія № G12400/24 від 06.09.2024 р., п. 3 якої відповдіає формі забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. На виконання вимоги пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 тендерної документації надати довідку за встановленою формою в пп.1.1. п. 1 Розгляду 1 Додатку №1 про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю, або частково або за кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. На виконання вимоги пп. 1.3. п. 1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних надати копії видаткової накладної та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37801004 |
---|---|
Поштова адреса | 79034, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Гайдук |
Телефон | +30677017941 |
Ел. пошта | tzov.rose@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2541806863 |
---|---|
Поштова адреса | 79493, Україна, Львівська область, місто Львів, селище міського типу Рудне, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анжела Федишин |
Телефон | +380676758523 |
Ел. пошта | fedisinanzela@gmail.com |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів, передбачених даним Договором, наданих Покупцеві при оформленні поставки. У разі затримання фінансування, розрахунок здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дня надходження коштів на відповідний розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримання фінансування Покупець не несе відповідальність за несвоєчасну оплату Товару. Форма розрахунків: безготівкова. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються в національній валюті України. Моментом здійснення оплати за партію Товару вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34167494 |
Поштова адреса | 79059, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Миколайчука І., будинок 9 |
Ім'я |
Петрук Руслан Мирославович |
Телефон | 380637488622 |
Ел. пошта | petrukruslan1988@ukr.net |