На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
519 206.95 UAH
466 918.45 UAH
52 288.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-009033-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 466 918.45 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 14:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 334.59 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Пароксетин (Paroxetine) табл. по 20 мг;6000 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: paroxetine, Paroxetine Код ATC/МОЗ АТХ: N06AB05, N06AB05 |
Дулоксетин ( Duloxetine) капс. киш./розч. тв. по 30мг1400 капсула Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: duloxetine, Duloxetine Код ATC/МОЗ АТХ: N06AX21, N06AX21 |
Дулоксетин ( Duloxetine) капс. киш./розч. тв. по 60мг1400 капсула Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: duloxetine, Duloxetine Код ATC/МОЗ АТХ: N06AX21, N06AX21 |
Венлафаксин ( Venlafaxine) табл. по 75мг840 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: venlafaxine, Venlafaxine Код ATC/МОЗ АТХ: N06AX16, N06AX16 |
Арипіпразол (Aripiprazolе) табл. по 10 мг1500 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: aripiprazole, Aripiprazole Код ATC/МОЗ АТХ: N05AX12, N05AX12 |
Арипіпразол (Aripiprazolе) табл. по 15 мг300 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: aripiprazole, Aripiprazole Код ATC/МОЗ АТХ: N05AX12, N05AX12 |
Кветіапін (Quetiapinе) табл. по 50 мг6000 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: quetiapine, Quetiapine Код ATC/МОЗ АТХ: N05AH04, N05AH04 |
Кветіапін (Quetiapinе) табл. по 100 мг12000 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: quetiapine, Quetiapine Код ATC/МОЗ АТХ: N05AH04, N05AH04 |
Оланзапін (Olanzapine) табл. дисперг. в рот.порож., по 5 мг560 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: olanzapine, Olanzapine Код ATC/МОЗ АТХ: N05AH03, N05AH03 |
Оланзапін (Olanzapine) табл. дисперг. в рот.порож., по 10 мг1400 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661500-6, Психолептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: olanzapine, Olanzapine Код ATC/МОЗ АТХ: N05AH03, N05AH03 |
Прегабалін (Pregabalin) капс. по 75 мг2400 капсула Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661300-4, Протиепілептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: pregabalin, Pregabalin Код ATC/МОЗ АТХ: N03AX16, N03AX16 |
Прегабалін (Pregabalin) капс. по 150 мг2400 капсула Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661300-4, Протиепілептичні засоби Код INN/МОЗ МНН: pregabalin, Pregabalin Код ATC/МОЗ АТХ: N03AX16, N03AX16 |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Федорівна Леунова |
Телефон | +380673959488 |
Ел. пошта | lleunova@stm-farm.biz |
Час публікації: 2024-09-10 15:27:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 15:27:15
Опис
Додаток №1 до Протоколу №88 від 10.09.2024 р. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником №1 – Товариство з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм » (надалі- ТОВ «СТМ-Фарм»), ЄДРПОУ 43808856, місцезнаходження: Україна, 49040, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Панікахи, будинок 2, кімната 405 (далі-Учасник) у складі тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі : ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань; ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування за ЛОТОМ № 1, (далі — Закупівля) та які виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника . Закупівля зареєстрована : Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-009033-a Закупівля на prozorro.gov.ua; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-08-28-003364-a Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» ЄДРПОУ 43808856 за Лотом №1 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: І. Вимога про усунення невідповідностей: у тендерній документації (далі-ТД) у ДОДАТКУ №1 до ТД « ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у пункті 13 « Пропозиція щодо предмету закупівлі: (Вказати назву № ЛОТУ за яким подається тендерна пропозиція ) п/п поз. Міжнародна непатентована назва лікарського засобу, форма випуску, дозування, згідно тендерної документації Торгівель-на назва лікарського засобу, форма випуску, дозування, запропоно-вана Постачаль-ником Одини-ці виміру (найменша лікарська форма) Кіль-кість оди-ниць наймен-шої лікарсь-кої форми Одиниці виміру згідно форми випуску виробника (упаковок, флаконів, тощо) Кількість одиниць (упаковок, флаконів, тощо) згідно форми випуску виробника Ціна за одиницю найменшої лікарської форми грн. з ПДВ*, (якщо передбачно) Ціна **за одиницю (упаковки, флакону, тощо) згідно форми випуску виробника в грн. з ПДВ*, (якщо передбачно) Сума** вартості товару в грн. з ПДВ* (якщо передбачено) Виробник. Країна походження 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 …. Загальна вартість, грн. (без ПДВ): ПДВ 7 %, грн.: Загальна сума, грн. (з ПДВ): *Якщо на даний вид товару (послуги) ПДВ не передбачено, загальну вартість зазначити словами «без ПДВ». **ціна та сума вказуються з двома десятковими знаками.»» та у ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагав в учасника надати свою пропозицію у вигляді запропонованої таблиці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Вих . № "249/24/0085/232-Вих-Р" від 05.09.2024 «ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯˮ» , в якому учасник заповнив у вигляді таблиці свою пропозицію, де вказана вся інформація, яку вимагав Замовник. Але, при підрахунку загальної вартості товару учасник зробив арифметичну помилку : замість 413 302,00 грн. вказав 202 414,80 грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де повинно бути зазначено правильну загальну вартість своєї пропозиції. IІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОТАТКУ 5 до ТД «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №1» та у ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 8 Замовник вимагав в учасника надати «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Вих . № "249/24/0014/232-Вих-Р" від 05.09.2024 року «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №1», де в преамбулі проекту договора учасник зазначив в особі «Замовник» свою юридичну назву , а в особі «Постачальник» графу залишив не заповнену. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де в преамбулі проекту договору повинно правильно зазначено та заповнено інформацію , щодо «Замовника» , та « Постачальника». Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за чотири робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.09.2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10.09. 2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40581739 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Є.Сверстюка, буд. 21, приміщення №506 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антоніна Семків |
Телефон | +380963776138 |
Ел. пошта | semkiv.a@deutsch-pharm.com |
Час публікації: 2024-09-12 13:58:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 13:58:48
Опис
Додаток №1 до Протоколу №91 від 12.09.2024 р. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником №1 – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ», Юридична адреса: 02002, м. Київ, вул. Є. Сверстюка, буд. 21, каб.506 , ЄДРПОУ 40581739 (далі-Учасник) у складі тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі : ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань; ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування за ЛОТОМ № 1, (далі — Закупівля) та які виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника . Закупівля зареєстрована : Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-009033-a Закупівля на prozorro.gov.ua; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-08-28-003364-a Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» ЄДРПОУ 40581739 за Лотом №1 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: I. Вимога про усунення невідповідностей: у п.3 ДОДАТКУ №7 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагав : «підтвердження учасником інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей (Додаток 3 до тендерної документації): Учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47) Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. При цьому замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників окремо, які входять у склад об’єднання, шляхом надання довідки в довільній формі». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Гарантійний лист , де він гарантує , що Замовник не має підстав для відхилення їх тендерної пропозиції та для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах з підстав зазначених в п.47 Особливостей. Однак, учасник у абзаці 2 п.12 гарантійного листа робить посилання на абзац чотирнадцятий пункту 47, який виключений на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024р. Також, п.11 гарантійного листа викладений учасником у старій редакції, без врахування змінам, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де учасником повинна бути підтверджена відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, з урахуванням змін згідно з Постановами КМ до ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: п.11 Гарантійного листа викласти у редакції: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; Виключити з Гарантійного листа інформацію, щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47, на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024р. IІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОТАТКУ 5 до ТД «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №1» та у ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 8 Замовник вимагав в учасника надати «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №1», де в преамбулі проекту договору учасником не заповнена інформація щодо «Постачальника». У п.13.9 цього проекту договору відсутня інформація щодо статусу платника податку . У розділі ХV Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін не заповнена інформація щодо «Постачальника»; У додатку 1 до Договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань, не заповнені рядки та колонки у самій Специфікації , а також не вказані реквізити Постачальника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де в проекті договору повинно бути заповнена вся інформація, яку вимагав Замовник, а саме: 1) заповнити в преамбулі проекту договору інформацію щодо «Постачальника»; 2) У п.13.9 цього проекту договору вказати інформацію щодо статусу платника податку ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»; 3) У розділі ХV «Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін» заповнити інформацію щодо «Постачальника»; 4) У додатку 1 до Договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))-12 найменувань, внести інформацію в рядки та колонки у саму таблицю Специфікації , окрім цінових показників. 5) В додатку 1 до Проекту договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань внести інформацію щодо реквізитів Постачальника. IІІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 11 Замовник вимагав в учасника надати : « гарантійний лист у довільній формі , щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Гарантійний лист в якому підтверджується, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції. Інформація у довільній формі щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації»- відсутня . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , в якому повинна бути заповнена вся інформація, яку вимагав Замовник, а саме: щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». ІV. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 16 Замовник вимагав в учасника надати : «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано документу «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель , а саме: заповнену «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; V. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 18 Замовник вимагав в учасника надати : «гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо гарантії про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель , а саме: гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною . Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за чотири робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.09.2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 12.09. 2024 року. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику процедури закупівлі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» ЄДРПОУ 40581739 необхідно виправити виявлені невідповідності та необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи , шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу. Уповноважена особа ________________ Наталія КАНДИМОВА підпис Провідний фахівець з публічних закупівель
Очікувана вартість закупівлі | 52 288.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 15:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 261.44 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Циклобензаприн (Сyclobenzaprine ) капс. пролонг.дії тверді по 15мг700 капсула Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33632200-1, М’язові релаксанти Код INN/МОЗ МНН: cyclobenzaprine, Cyclobenzaprine Код ATC/МОЗ АТХ: M03BX08, M03BX08 |
Амісульприд ( Amisulpridе) табл. по 100 мг500 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661000-1, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи Код INN/МОЗ МНН: amisulpride, Amisulpride Код ATC/МОЗ АТХ: N05AL05, N05AL05 |
Амісульприд ( Amisulpridе) табл. по 200 мг1000 таблетка Адреса поставки: 61068, Україна, Харківська область, м. Харків , вул . Академіка Павлова , буд. 46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33661000-1, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи Код INN/МОЗ МНН: amisulpride, Amisulpride Код ATC/МОЗ АТХ: N05AL05, N05AL05 |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40581739 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Є.Сверстюка, буд. 21, приміщення №506 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антоніна Семків |
Телефон | +380963776138 |
Ел. пошта | semkiv.a@deutsch-pharm.com |
Час публікації: 2024-09-11 15:30:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 15:30:09
Опис
Додаток №1 до Протоколу №89 від 11.09.2024 р. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником №1 – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ», Юридична адреса: 02002, м. Київ, вул. Є. Сверстюка, буд. 21, каб.506 , ЄДРПОУ 40581739 (далі-Учасник) у складі тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі : ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань; ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування за ЛОТОМ № 2, (далі — Закупівля) та які виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника . Закупівля зареєстрована : Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-009033-a Закупівля на prozorro.gov.ua; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-08-28-003364-a Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» ЄДРПОУ 40581739 за Лотом №2 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: І. Вимога про усунення невідповідностей: у тендерній документації (далі-ТД) у Додатку №1 до ТД « ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у преамбулі цієї форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Замовником вимагалося вказати назву № ЛОТУ за яким подається тендерна пропозиція . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані документи «ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯˮ» за Лотом №1 та Лотом №2 в яких учасник вказав всю інформацію, яку вимагав Замовник, але назву та номер Лоту і за Лотом №1 і за Лотом №2 вказав однакову, а саме : ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де повинно бути зазначено в преамбулі правильну назву та номер Лоту за якою подана тендерна пропозиція , а саме: ««ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯˮ 04 вересня 2024 р. Кому: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (повна назва замовника) Найменування предмета закупівлі згідно тендерної документації: ЛОТ №1 Психолептичні засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція ((МНН : Пароксетин (Paroxetine); Дулоксетин ( Duloxetinе); Дулоксетин ( Duloxetinе); Венлафаксин ( Venlafaxine); Арипіпразол (Aripiprazolе); Арипіпразол (Aripiprazolе) ; Кветіапін (Quetiapinе); Кветіапін (Quetiapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Оланзапін (Olanzapinе); Прегабалін (Pregabalin); Прегабалін (Pregabalin))- 12 найменувань; ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування. (вказати назву № ЛОТУ за яким подається тендерна пропозиція ). ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування.»». IІ. Вимога про усунення невідповідностей: у п.3 ДОДАТКУ №7 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагав : «підтвердження учасником інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей (Додаток 3 до тендерної документації): Учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47) Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. При цьому замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників окремо, які входять у склад об’єднання, шляхом надання довідки в довільній формі» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Гарантійний лист , де він гарантує , що Замовник не має підстав для відхилення їх тендерної пропозиції та для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах з підстав зазначених в п.47 Особливостей. Однак, учасник у абзаці 2 п.12 гарантійного листа робить посилання на абзац чотирнадцятий пункту 47, який виключений на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024р. Також, п.11 гарантійного листа викладений учасником у старій редакції, без врахування змін, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де учасником повинна бути підтверджена відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, з урахуванням змін згідно з Постановами КМ до ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: п.11 Гарантійного листа викласти у редакції: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; Виключити з Гарантійного листа інформацію, щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47, на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024р. IІІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОТАТКУ 5 до ТД «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №2» та у ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 8 Замовник вимагав в учасника надати «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, ЛОТ №2», де в преамбулі проекту договору учасником не заповнена інформація щодо «Постачальника». У п.13.9 цього проекту договору відсутня інформація щодо статусу платника податку . У розділі ХV Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін не заповнена інформація щодо «Постачальника»; У додатку 1 до Договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування не заповнені рядки та колонки у самій Специфікації , а також не вказані реквізити Постачальника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , де в проекті договору повинно бути заповнена вся інформація, яку вимагав Замовник, а саме: 1) заповнити в преамбулі проекту договору інформацію щодо «Постачальника»; 2) У п.13.9 цього проекту договору вказати інформацію щодо статусу платника податку ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»; 3) У розділі ХV «Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін» заповнити інформацію щодо «Постачальника»; 4) У додатку 1 до Договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування, внести інформацію в рядки та колонки у саму таблицю Специфікації , окрім цінових показників. 5) В додатку 1 до проекту договору « Специфікація на закупівлю» ЛОТ №2 Інші лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція, ((МНН : Циклобензаприн (Сyclobenzaprine); Амісульприд (Amisulpridе); Амісульприд (Amisulpridе))- 3 найменування внести інформацію щодо реквізитів Постачальника. IV. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 11 Замовник вимагав в учасника надати : « гарантійний лист у довільній формі , щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ Гарантійний лист в якому підтверджується, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції. Інформація у довільній формі щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації»- відсутня . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу , в якому повинна бути заповнена вся інформація, яку вимагав Замовник, а саме: щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». V. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 16 Замовник вимагав в учасника надати : «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано документу «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель , а саме: заповнену «Анкету – відомості щодо антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації)»; VІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» у п. 18 Замовник вимагав в учасника надати : «гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо гарантії про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель , а саме: гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує про відсутність у складі тендерної пропозиції підроблених документів, печаток, штампів та бланків та про те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною . Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за три робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.09.2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 11.09. 2024 року. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику процедури закупівлі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» ЄДРПОУ 40581739 необхідно виправити виявлені невідповідності та необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи , шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу. Уповноважена особа ________________ Наталія КАНДИМОВА підпис Провідний фахівець з публічних закупівель
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Федорівна Леунова |
Телефон | +380673959488 |
Ел. пошта | lleunova@stm-farm.biz |
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012148 |
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, буд. 46 |
Ім'я |
Наталія Кандимова |
Телефон | +380962395391,+380577255820,+380634090117 |
Ел. пошта | tender-prozoro@ukr.net |