На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
296 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-009432-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 13:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 296 240.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 12:09 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 481.20 UAH з ПДВ |
---|
Металеві віконниці для облаштування укриття5 штука Адреса поставки: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м.Калуш, вул. Хіміків, 20 Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44115700-6, Зовнішні жалюзі |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 43961513 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Технолоджі Мувмент |
Телефон | 380991845278 |
Ел. пошта | office@t-m.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44685440 |
---|---|
Поштова адреса | 77414, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, село Сілець, вул.Коника Андрія, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Форкавець |
Телефон | +380504349069 |
Ел. пошта | ua.mekhinvest.tenders@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-11 11:24:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 11:24:22
Опис
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано довідку про аналогічні договори, що не заповнена у відповідності до вимог тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Додатку 2 та Додатку 7 тендерної документації Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна. Додаток 7 вимагає зазначення такої інформації: Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, КОД ЄДРПОУ, Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, Номер та дата укладеного договору, Вартість виконаного договору, грн. (в тому випадку якщо розголошення даних відомостей не порушує комерційної таємниці за договором), Контактна особа замовник, телефон; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - оновлену довідку за формою передбаченою Додатком 7, із зазначенням інформації МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, КОД ЄДРПОУ замовника для якого виконувались аналогічні договори; *Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Калуський ліцей №5 Калуської міської ради Івано-Франківської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23922794 |
Поштова адреса | 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Хіміків, 20 |
Ім'я |
Олександра Олексіївна Сіліванович |
Телефон | +380951322151 |
Ел. пошта | liceumzakupka23@gmail.com |