На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-29-010358-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 16:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 825 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 125.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 54 750.00 UAH |
Послуга міжнародного перевезення пошти авто 20 т за маршрутом Україна, м. Київ, - пп Ужгород - Велика Британія, Лондон, Southampton Rd W, Hounslow TW6 3PR United Kingdom5 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, - пп Ужгород - Велика Британія, Лондон, Southampton Rd W, Hounslow TW6 3PR United Kingdom Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60160000-7, Перевезення пошти автомобільним транспортом |
Послуга міжнародного перевезення пошти авто 20 т за маршрутом Україна, м. Київ - Німеччина, Франкфурт, 60549 Frankfurt5 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ - Німеччина, Франкфурт, 60549 Frankfurt Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60160000-7, Перевезення пошти автомобільним транспортом |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35803350 |
---|---|
Поштова адреса | 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Павлишин Дмитро |
Телефон | 380506604854 |
Ел. пошта | tender@rio-trans.com |
Час публікації: 2024-09-23 16:52:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 16:52:33
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІО-ТРАНС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не дотримані вимоги п.2 розділу ІІІ тендерної документації Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а саме: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія, що надана учасником не містить кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та не дозволяє перевірку такого підпису. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.2 розділу ІІІ тендерної документації Інструкція з підготовки тендерних пропозицій; п. 6 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель Забезпечення тендерної пропозиції разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником за фактично наданий обсяг Послуг впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за формою, наведеною в Додатку 2 до Договору, (далі – Акт) відповідно до виставленого рахунку на оплату, який виписується на підставі належним чином оформлених документів: міжнародна товарно-транспортна накладна CMR та накладні CN 37/ CN 38/ CN 41, та за умови реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних до дати платежу належним чином оформленої податкової накладної і відсутності не усунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених у цьому пункті документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Свідерська Тетяна Володимирівна |
Телефон | 380507002130 |
Ел. пошта | sviderska-tv@ukrposhta.ua |