На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-002965-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 11:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 11:58 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з ремонту вантажопасажирського автомобіля Volkswagen Caddy.1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112100-4, Послуги з ремонту автомобілів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- в порушення вимог встановлених частиною 16 статті 29 Закону та керуючись абз. 5 п.п. 1 пункту 44 Особливостей (Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: не надано жодного документу протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬМА МАТЕР ФМ» код згідно з ЄДРПОУ 36109649 відповідно до абз. 5 п.п. 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
- в порушення вимог встановлених частиною 16 статті 29 Закону та керуючись абз. 5 п.п. 1 пункту 44 Особливостей (Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: не надано жодного документу протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬМА МАТЕР ФМ» код згідно з ЄДРПОУ 36109649 відповідно до абз. 5 п.п. 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 36109649 |
---|---|
Поштова адреса | 65013, Україна, Одеська область, Одеса, 65110, Одеська обл., місто Одеса, Суворовський район, ВУЛИЦЯ БАЛКІВСЬКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мусиенко ДМИТРИЙ |
Телефон | 380675221838 |
Ел. пошта | office@rosavto.biz |
Час публікації: 2024-09-25 15:04:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-26 15:04:25
Опис
Шановний Учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1.1. надано довідку про наявність аналогічного договору від 07.09.2024 №4, яка містить інформацію щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: - договір від 07.08.2023 р. № ВТО/8 з КПЕМЗО «Одесміськсвітло» на виконання послуг з поточного ремонту транспортних засобів – до якого додано не всі акти наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного договору; - договір від 18.11.2020 № ОД-Автобаза-20-605НЮ з АТ «Укрзалізниця» РФ «Одеська залізниця» на виконання послуг з технічного обслуговування автобусів, проте як предметом закупівлі є ремонт вантажопасажирського автомобіля; 1.2. надано скан-копії документів (протокол зборів учасника від 31.03.2017 №19 та наказ про призначення директора від 31.03.2024 №13/17-К), які не підтверджують повноваження посадової особи Учасника ТОВ «АЛЬМА МАТЕР ФМ» на підписання документів; 1.3. надано калькуляцію на послуги з ремонту вантажопасажирського автомобіля Volkswagen Caddy від 07.09.2024р. № 8 без усіх розшифрувань по статтях витрат та майже по всіх позиціях в розділі «Запчастини» відсутня інформація про марку, тип або креслення; 1.4. не надано гарантійний лист в довільній формі: що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 1.5. надано довідку про наявність банківських рахунків від 12.06.2023 року №32/001/18430/2023-БТ, проте як вимагалось подання довідки яка видана обслуговуючим банком не пізніше, ніж за місяць до дати оголошення торгів; 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. 2.1. п.п. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» 2.2. п.п. 1.2 пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» 2.3. п.п. 1.4 пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» 2.4. п.п. 1.5 пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» 2.5. п.п. 1.8 пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 3.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів)) наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(ів). Таблиця №1 № з/п Предмет договору Замовник, код ЄДРПОУ, поштова адреса, № телефону № договору, дата Аналогічними послугами вважаються послуги з ремонту автомобільної техніки та/або автотранспортних засобів. 3.2. Скан-копію документів, що підтверджують правомочність представника Учасника, щодо підпису пропозиції: (один з наступних документів - виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів). 3.3. Калькуляцію на послуги з ремонту вантажопасажирського автомобіля Volkswagen Caddy з розшифруванням по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ). Розшифрування до калькуляції по статті витрат запасні частини матеріали та обладнання повинно мати повні найменування запасних частин матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення). 3.4. Гарантійний лист в довільній формі: що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 3.5. Довідка про наявність банківського рахунку, видана обслуговуючим банком не пізніше, ніж за місяць до дати оголошення торгів. Уповноважена особа Надія САЛІЙ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41240043 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Михайла Грушевського, буд. 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кагляк Микола Павлович |
Телефон | +380487105555 |
Ел. пошта | nkahliak@mustang-motors.com |
не залучено
Час публікації: 2024-10-15 09:02:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 09:02:57
Опис
Шановний Учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1.1. Надано довідку про наявність аналогічного договору від 06.09.2024 №01/09/2024-Т, яка містить інформацію щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: договір від 25.05.2021р. № 2505/21 з Державною установою «Держгідрографія» в особі начальника філії державної установи «Одеський район Держгідрографії» на виконання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів ФДУ «Одеський район Держгідрографії» – до якого додано не всі акти наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного договору. 1.2. Надано калькуляцію на послуги з ремонту вантажопасажирського автомобіля Volkswagen Caddy від 06.09.2024р. № 10/09/2024-Т, яка містить наступні зауваження: - майже по всіх позиціях в розділі «Найменування робіт/запчастин» відсутня інформація про марку, тип або креслення; - по деяким позиціям в розділі «Найменування робіт/запчастин» не чітко вказано найменування робіт та запчастин, як приклад «заміна болту кріплення» (чого) та тощо. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. 2.1. п.п. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону». 2.2. п.п. 1.4 пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника». 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 3.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів)) наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(ів). Таблиця №1 № з/п Предмет договору Замовник, код ЄДРПОУ, поштова адреса, № телефону № договору, дата Аналогічними послугами вважаються послуги з ремонту автомобільної техніки та/або автотранспортних засобів. 3.2. Калькуляцію на послуги з ремонту вантажопасажирського автомобіля Volkswagen Caddy з розшифруванням по статтях витрат (без ПДВ та з ПДВ). Розшифрування до калькуляції по статті витрат запасні частини матеріали та обладнання повинно мати повні найменування запасних частин матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення) Уповноважена особа Надія САЛІЙ
Термін сплати за надані послуги настає на 45-й календарний день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки . У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги, здійснюється на 45-й календарний день з дати завершення надання послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Салій Надія Миколаївна |
Телефон | 0487271430 |
Ел. пошта | ntvk@odz.gov.ua |