На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг: 5 місяців з дати підписання Договору, але не пізніше 28.02.2025. Виконання послуг за першим етапом має бути завершено до 31.12.2024.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-006278-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 650 191.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 86 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги зі створення нового програмного забезпечення щодо функціоналу обліку сутності “Команда лікування” та модифікації існуючого програмного забезпечення в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41907742 |
---|---|
Поштова адреса | 01032, Україна, м. Київ, БУЛЬВАР ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 33, офіс 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Єманова Оксана |
Телефон | 380663600288 |
Ел. пошта | o.emanova@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 20:24:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 20:24:25
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2024-08-30-006278-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. 1. Пунктом 5 Додатку № 1 до ТД визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, має надати «інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації, якщо подання такої інформації та/або документів передбачено Додатком № 4 до тендерної документації, але в будь-якому випадку, поданням свої тендерної пропозиції, учасник погоджується з технічним, якісними, кількісні та іншими характеристиками/вимогами, які викладені у Додатку № 4 до тендерної документації» В свою чергу, Додатком № 4 визначено, що «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає заповнений календарний план за формою, що наведена нижче…», в той же час останньою колонкою вказаної форми перебачено зазначення «Термін етапу (кількість тижнів/ місяців)». На виконання даної вимоги Учасником надано у складі його тендерної пропозиції календарний план (файл «Календарний план надання послуг.pdf»), в якому в останній колонці зазначено лише кількість місяців (без зазначення кількості тижнів), що не в повній мірі відповідає встановленій вимозі/формі. Враховуючи той факт, що виправлення зазначеної помилки/невідповідності, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати виправлений календарний план із зазначенням в останній колонці окрім кількості місяців ще й відповідну (до кількості місяців) кількість тижнів, тобто зазначити інформацію і форматі «тижні/місяці». Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оплата Виконавцю за фактично надані та прийняті Послуги здійснюються в безготівковій формі в національній валюті України - гривня, за кожним етапом надання послуг шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, з урахуванням умов пункту 4.6. цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42032422 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
Ім'я |
Михайло Лисиця |
Телефон | +380933461208 |
Ел. пошта | mykhailo.lysytsia@nszu.gov.ua |