На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
115 417.40 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-006179-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 14:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 115 417.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 154.17 UAH з ПДВ |
---|
технічне обслуговування систем газопостачання, які не є ГРМ (50531200-8 - Послуги з технічного обслуговування газових приладів)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 03351912 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА КОЗАКА, будинок 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Малько Тетяна |
Телефон | 380675394983 |
Ел. пошта | malkotv@poltavagaz.com.ua |
Час публікації: 2024-09-11 11:03:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 11:03:33
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано Пропозицію №063/10313 від 06.09.2024 (файл формату pdf «Пропозиція»). У п.7 даної Пропозиції учасником зазначено «не пізніше 10 (десятого) числа місяця наступного за місяцем виконання робіт(послуг)». Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації, у п.7 Додатку 7 Документації строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). Згідно з п.5.2 Розділу 5. «Порядок розрахунків» Проекту договору Додатку 5 Документації оплата за надані послуги Виконавцем послуг проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням у п.7 форми «Пропозиція» строку, який необхідний для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів* учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати: • П.І.П. • посаду • назву та номер документа, на підставі якого працівник може надавати послуги з обслуговування системи газопостачання. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл формату pdf «Довідка про наявність працівників»), однак у даній довідці не зазначено назву та номер документа, на підставі якого працівники можуть надавати послуги з обслуговування системи газопостачання. Також, у даній довідці зазначено посаду Гінди В.П. – електрогазозварник, однак згідно з Накозом (Розпорядженням) про прийняття на роботу № 36к від 4 травня 2012 р. (файл формату pdf «Копії наказів про прийняття на роботу»), наданим у складі пропозиції, посада Гінди В.П. – слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування 8%. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням назви та номеру документа, на підставі якого працівники можуть надавати послуги з обслуговування системи газопостачання та із зазначенням посади Гінди В.П. у відповідності до Наказу (Розпорядження) про прийняття на роботу № 36к від 4 травня 2012 р. 3. Виявлені невідповідності: вимогами п.2 Розділу І Додатку 3 Документації передбачено, що у зв’язку із відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити учасником відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування), учасник під час подання тендерної пропозиції зобов’язаний шляхом самостійного декларування (окремою довідкою в довільній формі, наданою у складі тендерної пропозиції) підтвердити відсутність підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу І Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у зв’язку із відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити учасником відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування), учасник зобов’язаний шляхом самостійного декларування (окремою довідкою в довільній формі, наданою у складі тендерної пропозиції) підтвердити відсутність підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). 4. Виявлені невідповідності: вимогами п.2.2 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою (вимога стосується учасників - юридичних осіб). Інформація або документ(и), визначені даним пунктом, не надаються учасником в складі пропозиції у тому випадку якщо одноосібний виконавчий орган є одноосібним учасником товариства (підприємства). У складі пропозиції відсутні документи із визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті уповноваженою особою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою.
Оплата за надані послуги Виконавцем послуг проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41276221 |
Поштова адреса | 37645, Україна, Полтавська область, с. В.Сорочинці Миргородського р-ну, вул. Гоголя, 26 |
Ім'я |
Ірина Володимирівна Рослякова |
Телефон | +380664372521 |
Ел. пошта | vsosvita.km17@gmail.com |