На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 915 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-006293-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 17:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 915 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 575.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги на виготовлення "топографо-геодезичної зйомки території сіл Іркліїв, Скородистик, Загородище, Червоногірка, Мельники, Воронинці, Крутьки, Червонохиженці, Чехівка, Придніпровське, Коврай, Першотравневе, Жовнино, Москаленки, Тимченки, Баталий, Васютинці, Вереміївка, Степове, Кліщинці, Старий Коврай, Лящівка, Лихоліти, Ревбинці та селищ Журавлине, Мирне (М 1:2000) площею 63,99 км2"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71355200-3, Послуги з топографічної зйомки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44319519 |
---|---|
Поштова адреса | 03056, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Борщагівська, будинок 154, офіс 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Гайворонський |
Телефон | +380670101550 |
Ел. пошта | zu.zakupki@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 21:04:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 21:04:57
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ФОП Аштема Артема Івановича на приймачі GPS GRS-1 (L1-L2) зав.№ 596-02093 та GPS GRS HiPer SR зав. №1209-15875; 1.2. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на широкоформатний сканер (А0) Canon imagePROGRAF TM-340 MFP Lm36. 1.3. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на широкоформатний принтер (плоттер) (А0) HP DesignJet T730; 1.4. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на комп’ютери-моноблоки ТМ «Lenovo» (Серійні номери: 1) MJ445M2; 2) S4N43536; 3) MJ49L4V; 4) ES11463212; 5) MJXDNFA; 6) E31MJ846N3; 7) MJ04DPF1; 8) MJXYTMV; 9) MJ49L4V; 10) MJ048DDQ; 11) MJ02VNCG; 12) MJ01YP4D; 13) MJTPGFA; 14) MJVVLE0); 1.5. учасник надав у інформацію лише про 2 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі; 1.6. учасник не надав копію відповідного договору оренди з ТОВ «Альфа Гарант ЛЛС» №8/М від 02.09.2024р., який має бути чинним та дійсним протягом всього строку дії договору надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто строком не раніше 31.12.2024 року на цифрові фотограмметричні станції «Дельта», марка «GeoSystem» (інвентар №109103 та №109073). Учасник не надав документи, що підтверджують право власності орендодавця на вказане обладнання. 1.7. Учасник не надав посвідчення відкритої категорії «В» та/або «С» гр. Самкова Валерія Ігоровича, якого у довідці №241 від 06.09.2024 вказав водієм автотранспортних засобів; 1.8. Учасник не надав копію наказу про прийняття на роботу водія та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою про прийняття (інформація щодо заробітної плати або персональних даних працівників, які не зазначені у довідці можуть бути визначені як конфіденційні). У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. 1.9. Учасник надав акти приймання-передачі матеріалів до Держкартгеофонду до аналогічних договорів, але дійсність даних документів не підтверджується к’юар-кодом. 1.10. У листі-відгуці наданого Коблівською сільською радою №614/1 від 16.05.2024 року учаснику відсутня інформація про фактичне виконання договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.2. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.3. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.4. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.5. абз.3 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.6. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.7. абз.10 п.5.1.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.8. абз.4 п.5.1.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.9. абз.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.10. абз.4 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на приймачі GPS GRS-1 (L1-L2) зав.№ 596-02093 та GPS GRS HiPer SR зав. №1209-15875. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.2. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на широкоформатний сканер (А0) Canon imagePROGRAF TM-340 MFP Lm36. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.3. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на широкоформатний принтер (плоттер) (А0) HP DesignJet T730. . Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.4. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на комп’ютери-моноблоки ТМ «Lenovo» (Серійні номери: 1) MJ445M2; 2) S4N43536; 3) MJ49L4V; 4) ES11463212; 5) MJXDNFA; 6) E31MJ846N3; 7) MJ04DPF1; 8) MJXYTMV; 9) MJ49L4V; 10) MJ048DDQ; 11) MJ02VNCG; 12) MJ01YP4D; 13) MJTPGFA; 14) MJVVLE0). Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. *учасник може надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на 5 комп’ютерів-моноблоків ТМ «Lenovo», при цьому виправивши дані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №240 від 06.09.2024 р. 3.5. у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасник повинен заначити інформацію не менше ніж про 3 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі. 3.6. учасник має надати копії відповідного(их) договору(ів) оренди на 3 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі, який(і) має бути чинним та дійсним протягом всього строку дії договору надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто строком не раніше 31.12.2024 року. Учасник також має надати документи, що підтверджують право власності орендодавця. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.7. Учасник має надати посвідчення відкритої категорії «В» та/або «С» на водія автотранспортних засобів - відповідно до моделі транспортного засобу, який буде вказаний у довідці про наявність матеріально-технічної бази та необхідного обладнання для надання послуг, які відповідають предмету закупівлі; 3.8. Учасник має надати інформацію та документи на не менше одного водія автотранспортних засобів. Також, водієм може бути один із фахівців перелічених вище, при цьому учасник має даний факт зазначити у довідці, а також виконати ВСІ ІНШІ ВИМОГИ стосовно водія, які передбачені п.5.1.3 ч.5 р.ІІІ цієї тендерної документації. 3.9. Учасник має надати копії документів про прийняття на облік до Держкартгеофонду матеріалів (топографо-геодезичних і картографічних робіт) наданих послуг або виконаних робіт за аналогічними договорами, що передбачено ст.19 Закону України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». 3.10. Учасник має надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічних послуг, у якому обов’язково має бути зазначено номер та дату укладання договору. (У відгуці(-ах) обов’язково повинна міститись інформація про ФАКТИЧНЕ виконання договору).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41451897 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванченко Олексій |
Телефон | 380976908955 |
Ел. пошта | UKRGROUPPROJECT.PLUS@GMAIL.COM |
ПП ГЕОФТМ, ПП Геодезична інжинірингова агенція
Кошти місцевого бюджету. Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання наданих послуг та надання Виконавцем Замовнику матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді згідно об’ємів вказаних в Технічному завданні (Додаток 1 до Договору), за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Іркліївської сільської ради Золотоніського району Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04408100 |
Поштова адреса | 19950, Україна, Черкаська область, с. Іркліїв, вул. Соборності, 2 |
Ім'я |
Наталія МАНЬКО |
Телефон | +380660037593 |
Ел. пошта | irkl_buh@ukr.net |