На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
56 952.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-007023-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 17:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 56 952.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 284.76 UAH з ПДВ |
---|
Шина 235/75R17,5 143/141J (16PR) VI-111 M+S2 штука Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2 Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Шина 215/75 R17,5 135/133J (16PR) M+S10 штука Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2 Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42819207 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 15 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Симонян Арман |
Телефон | +30675215535 |
Ел. пошта | poliparts.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-09 10:56:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-10 10:56:26
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" у складі тендерної пропозиції поданий ЛИСТ-ЗГОДА №905 від 05 вересня 2024 року без зазначення даних: місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.4 «Інша інформація» Розділу V Оцінка тендерної пропозиції, а також п.3 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», - «На вимогу Закону України "Про захист персональних даних" Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника (із їх зазначенням - прізвище, ім'я, та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), що підписала документи пропозиції.» 2. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" у складі тендерної пропозиції не подані документи, що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол/рішення зборів засновників(а), тощо). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.1 «Інша інформація» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також п. 3. Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол/рішення зборів засновників(а), тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника (із їх зазначенням - прізвище, ім'я, та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), що підписала документи пропозиції із виправленими невідповідностями. 2. Документи, що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол/рішення зборів засновників(а), тощо).
Розрахунки здійснюються за фактично отриманий належної якості Товар на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40800812 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2 |
Ім'я |
Оксана Ковальчук |
Телефон | +380967588268 |
Ел. пошта | kovalchuk.oksana.1804@gmail.com |