На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
166 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-007073-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 14:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 10:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 166 680.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 666.80 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з проведення семінарів та практичних занять в області систем, що пов’язані з використанням електрообладнання, систем автоматизації та програмного забезпечення виробництва фірми SIEMENS1 послуга Адреса поставки: Україна, виробнича база Виконавця Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80570000-0, Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24940089 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Носач |
Телефон | +380683259831 |
Ел. пошта | oleksandr.nosach@siemens.com |
Час публікації: 2024-09-13 14:41:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 14:41:06
Опис
1. Виявлені невідповідності: 1.1. В складі пропозиції Учасника відсутня довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; 1.2. В наданому в складі пропозиції документі «Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів» відсутня інформація про досвід проведення Учасником семінарів та практичних занять, саме в області систем, що пов’язані з використанням електрообладнання, систем автоматизації та програмного забезпечення виробництва фірми SIEMENS. 1.3. В складі пропозиції відсутня інформація про надання послуг власними силами чи з залученням субпідрядників. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 6.1.1 Додатку 5 до ТД. 2.2. Пункт 6.2.1 Додатку 5 до ТД. 2.3. Пункт 7 Додатку 5 до ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. 3.2. документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
Після укладення Договору, до початку надання послуг, Замовник здійснює перерахування авансу в розмірі 45 % від суми Договору, на підставі наданого Виконавцем рахунку. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.* * абзац стосується контрагентів – платників ПДВ.
Тип оплати: Аванс
Період: 1 календарних днів
Розмір оплати: 45.00%
Остаточний розрахунок здійснюється (з урахуванням перерахованого авансу) по факту надання послуг на підставі акта приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН)**. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит**. ** виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.*** *** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 55.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Вараш |
Ім'я |
Болілий Сергій Олександрович |
Телефон | 380363662624 |
Ел. пошта | Tsap@rnpp.atom.gov.ua |