На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
499 233.06 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-007078-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 09:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 499 233.06 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 496.17 UAH без ПДВ |
---|
Ремонт радіостанцій ОРІОН * (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50333100-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування радіопередавачів). Строк надання послуг – з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі обладнання в ремонт до 31.12.2024._ Місце надання послуг: територія Виконавця.76 штука Адреса поставки: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 - місцезнаходження Замовника, місце надання послуг - територія Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50330000-7, Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40801601 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Самбур Павло |
Телефон | 380930113330 |
Ел. пошта | SPSISTEMS.KH@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-09-11 15:21:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 15:21:06
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «СП-СІСТЕМС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 –50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Ремонт радіостанцій ОРІОН) Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» /далі — Особливості/, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), зі змінами замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ____ 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час вивчення документів тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, було встановлено, що лист-відгук від 25.08.2023 №Ш-02-06/46 не містить інформації щодо якісного виконання ремонту радіостанції за договором №П/Ш-211050/НЮ від 01.11.2021, який наданий учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ____ 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленим критеріям» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) розділ І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. _____3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником договору №П/Ш-211050/НЮ від 01.11.2021. АБО - На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): надати інший аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником договору (акт(и) наданих послуг (виконаних робіт)), а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником такого договору. _ Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконання ремонту радіостанцій. _Звертаємо увагу, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючого(их) документа(ів) щодо одного договору у спосіб, встановлений у розділі І. ДОДАТКУ 1 тендерної документації. _Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Порядок розрахунків: _Замовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг та калькуляцій за фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. 2) Податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України ( для платників ПДВ) _ Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок на 45-тий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, Замовник здійснює оплату на 45-тий календарний день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. _ Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок на 45-тий календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |