На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
135 363.91 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 39130000-2 (Офісні меблі)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-007371-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 вересня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 16:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 135 363.91 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 12:22 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 676.82 UAH без ПДВ |
---|
Офісні меблі51 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2630400636 |
---|---|
Поштова адреса | 49000 , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ Івана Мазепи , будинок 47, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Котенков Сергій |
Телефон | 380980197488 |
Ел. пошта | KSSMEBEL@UKR.NET |
Час публікації: 2024-09-16 15:39:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:39:10
Опис
Шановний учаснику, ФОП КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ За результатами конкурсу № UA-2024-08-30-007371-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-08-30-007371-a у складі поданих учасником документів: «Офісні меблі» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності Конкурсно-цінової пропозиції приведеної у відповідність до результатів аукціону Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 4: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження кваліфікаційного критерію Учасник повинен надати Конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36192559 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02232, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИЛОСЛАВСЬКА, будинок 35, квартира 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Костянтин Волохов |
Телефон | 380635782568 |
Ел. пошта | director@m-concept.com.ua |
100% післяплата протягом 15 календарних днів після поставлення товару та монтажу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |