На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 976 393.00 UAH
Лот 2 - Спеціальний робочий одяг
11 988 196.50 UAH
Лот 1 - Спеціальний робочий одяг
11 988 196.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-30-008590-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 листопада, 11:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 988 196.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 15:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59 940.98 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 179 822.95 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/5-6)47 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/1-2)43 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/3-4)587 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/5-6)376 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/7-8)66 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/1-2)49 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/3-4)805 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/5-6)715 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/7-8)78 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/1-2)35 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/3-4)404 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/5-6)373 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/7-8)72 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/1-2)27 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/3-4)226 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/5-6)246 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/7-8)45 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/1-2)5 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/3-4)137 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/5-6)171 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/7-8)29 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/1-2)19 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/3-4)50 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол розгляду пропозицій від 04.10.2024 р. №314_24_ВО), замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей. Учасником не забезпечено усунення невідповідностей, оскільки не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає п.5.4 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол розгляду пропозицій від 04.10.2024 р. №314_24_ВО), замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей. Учасником не забезпечено усунення невідповідностей, оскільки не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає п.5.4 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44153163 |
---|---|
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Чорновола, будинок 157 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роза Ахрамєшина |
Телефон | +380687745038 |
Ел. пошта | textilzahist@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-04 15:18:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-05 15:18:08
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-08-30-008590-a ЦЗВ-24Т_314_ВО: Спеціальний робочий одяг (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» по Лотам №1, 2: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не виконано вимоги пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: учасником не надано підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 1. Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати - документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або - позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40465034 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, Вознесенський узвіз 14, офіс 16/60 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Ширина |
Телефон | +380953711189 |
Ел. пошта | spectorgtrade@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38274376 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Собчук Василь |
Телефон | 380674461643 |
Ел. пошта | SVATEX@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43625401 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Зобов Андрій |
Телефон | 380639603151 |
Ел. пошта | TRANSPOSTACH2020@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43229194 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАНДРИКІВСЬКА, будинок 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Ємельянова |
Телефон | +380506875799 |
Ел. пошта | emelyanova.salvum@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42949778 |
---|---|
Поштова адреса | 24500, Україна, Вінницька область, місто Ямпіль, ВУЛИЦЯ ЗАМОСТЯНСЬКА, будинок 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ніка Текст Плюс |
Телефон | +380734680506 |
Ел. пошта | tov.nika.text@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38440953 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 1, квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Поліщук |
Телефон | +380674569846 |
Ел. пошта | yuliya_polichuk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30105738 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, ВУЛ.ПІВНІЧНЕ ШОСЕ, будинок 69-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин |
Телефон | +380676177022 |
Ел. пошта | 0676145312@mik.zp.ua |
Очікувана вартість закупівлі | 11 988 196.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 вересня, 16:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59 940.98 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 179 822.95 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/3-4)587 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/5-6)376 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/7-8)65 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/7-8)45 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/1-2)5 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/3-4)136 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/5-6)172 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (64-66/7-8)29 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/1-2)18 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/3-4)50 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (44-46/5-6)48 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (48-50/1-2)43 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/3-4)403 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/1-2)49 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/3-4)805 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/5-6)716 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (52-54/7-8)77 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/1-2)36 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/5-6)374 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (56-58/7-8)72 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/1-2)26 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/3-4)226 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм теплозахисний Гудок (60-62/5-6)247 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол розгляду пропозицій від 03.10.2024 р. №314_24_ВО), замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей. Учасником не забезпечено усунення невідповідностей, оскільки не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає п.5.4 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол розгляду пропозицій від 03.10.2024 р. №314_24_ВО), замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей. Учасником не забезпечено усунення невідповідностей, оскільки не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає п.5.4 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 42657940 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Поправки Юрія, 4/39 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гончаренко Сергій |
Телефон | 380991796602 |
Ел. пошта | TRADE4265@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-10-03 12:57:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-04 12:57:05
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-08-30-008590-a ЦЗВ-24Т_314_ВО: Спеціальний робочий одяг (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК ТРЕЙД» по Лоту №1: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не виконано вимоги пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: учасником не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) та підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати: - На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) за період з 2021 р. по 2024 р.. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44153163 |
---|---|
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Чорновола, будинок 157 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роза Ахрамєшина |
Телефон | +380687745038 |
Ел. пошта | textilzahist@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-04 15:18:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-05 15:18:25
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-08-30-008590-a ЦЗВ-24Т_314_ВО: Спеціальний робочий одяг (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» по Лотам №1, 2: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не виконано вимоги пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: учасником не надано підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 1. Відповідно до вимог пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати - документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або - позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до пп.2 п.2 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43229194 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАНДРИКІВСЬКА, будинок 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Ємельянова |
Телефон | +380506875799 |
Ел. пошта | emelyanova.salvum@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40465034 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, Вознесенський узвіз 14, офіс 16/60 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Ширина |
Телефон | +380953711189 |
Ел. пошта | spectorgtrade@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38274376 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Собчук Василь |
Телефон | 380674461643 |
Ел. пошта | SVATEX@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43625401 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Зобов Андрій |
Телефон | 380639603151 |
Ел. пошта | TRANSPOSTACH2020@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38440953 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 1, квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Поліщук |
Телефон | +380674569846 |
Ел. пошта | yuliya_polichuk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42949778 |
---|---|
Поштова адреса | 24500, Україна, Вінницька область, місто Ямпіль, ВУЛИЦЯ ЗАМОСТЯНСЬКА, будинок 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ніка Текст Плюс |
Телефон | +380734680506 |
Ел. пошта | tov.nika.text@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30105738 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, ВУЛ.ПІВНІЧНЕ ШОСЕ, будинок 69-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин |
Телефон | +380676177022 |
Ел. пошта | 0676145312@mik.zp.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39525901 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 49 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Рудий |
Телефон | +380939712813,+380442233199 |
Ел. пошта | globalsafety@ukr.net |
Назва організації | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081347 |
Поштова адреса | 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Ім'я |
Чайковська Олена Вікторівна |
Телефон | 380444650882 |
Ел. пошта | 2019tender@gmail.com |