На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 715 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
20 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 20 вересня, 00:00
Опис
. Тому, враховуючи вище вказане Замовник відміняє відкриті торги з особливостями у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі, а саме: з такими технічними характеристиками, що вказані у тендерній закупівлі, так як будь-які зміни у технічні характеристики закупівлі, можуть призвести до збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-001262-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 715 333.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 97 153.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 97 153.33 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Автопідйомник АТ-18/5 на шасі IVECO Daily 60C16H3.0D або еквівалент2 штука Адреса поставки: 54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, 2 Слобідська 140 Строк: до 08.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34140000-0, Великовантажні мототранспортні засоби |
Оплата за Транспортні засоби здійснюється у безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем відповідної суми коштів на поточний рахунок Продавця, відповідно до норм, передбачених ст. 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки по Договору здійснюються Покупцем за фактом постачання Транспортного засобу протягом 30 (тридцяти) календарних днів після прийняття відповідного Транспортного засобу у власність Покупця, що підтверджується актом прийому-передачі, в якому зазначено номенклатуру (асортимент), кількість і ціна Транспортного засобу, марка, рік випуску, номер кузова, який перейшов у власність Замовника, та згідно рахунку / рахунку-фактури та видаткової накладної.На дату виникнення податкових зобов’язань (або підстав для їх коригування згідно зі ст. 192 Податкового кодексу України) Продавець складає податкову накладну (розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної) в електронній формі. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них у випадках, передбачених законодавством, здійснюється Продавцем протягом 15 днів з дати виникнення податкових зобов’язань або виникнення підстав для їх коригування.Податкові накладні та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (для реєстрації у Єдиному реєстрі у випадках передбачених законодавством) протягом 15 днів з дати виникнення податкових зобов’язань або виникнення підстав для їх коригування надаються Покупцю засобами електронного документообігу в програмі М.Е.Doc, або в будь-який інший спосіб, що не суперечить вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та не потребує додаткового узгодження Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГДМБ (ГОСПРОЗРАХУНКОВА ДІЛЬНИЦЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03331466 |
Поштова адреса | 54034, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ 2 СЛОБІДСЬКА будинок 140 |
Ім'я |
Вікторія Цехмайструк |
Телефон | +380951219149 |
Ел. пошта | vikatseh@ukr.net |