На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 620 165.02 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-001722-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 10:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 620 165.02 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 100.83 UAH без ПДВ |
---|
Електроерозійний копіювально-прошивний верстат з ЧПК1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42630000-1, Металообробні верстати |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38203001 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, 04112, м. Київ, вул. Степана Руданського, 3А, офіс 511 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тетяна Губкіна |
Телефон | 380991065577 |
Ел. пошта | th@met.ua |
Час публікації: 2024-09-18 10:54:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 10:54:06
Опис
Протокол № 137 Відповідно до розділу 5. Оцінка конкурсної пропозиції, п. 1 Конкурсної документації (далі – КД) у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Організатор у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності у своїй конкурсній пропозиції шляхом завантаження інформації/документів у Систему. Виявлені невідповідності: 1. Відповідно до абзацу 3, п.п.5.2, п.5, частини 1, Додатку 1, абзацу 3, п.п.2.2, п. 2, Додатку 2 КД, учасником не надано сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 2. Відповідно до абзацу 4, п.п.5.2, п.5, частини 1, Додатку 1, абзацу 4, п.п.2.2, п. 2, Додатку 2 КД, учасником не надано сертифікат/або інший документ який підтверджує країну походження пропонуємого товару. 3. Відповідно до п.6, частини 1, Додатку 1, п. 2, Додатку 2 КД Учасником не надано довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника про наявність на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації устаткування; можливості проведення пусконалагоджувальних робот та монтажу устаткування. 4. Відповідно до п.п. 7.3, п. 7, частини1, Додатку 1, п.п.4.3, п.4, Додатку 2 КД учасником надано файли Сертифікат кваліфікації співробітника №1.pdf, Сертифікат кваліфікації співробітника №2.pdf, Сертифікат кваліфікації співробітника №3.pdf переклад українською мовою. Посилання на пункти Конкурсної документації: 1. абзац 3, п.п.5.2, п.5, частина 1, Додаток 1, абзац 3, п.п.2.2, п. 2, Додаток 2 КД; 2. абзац 4, п.п.5.2, п.5, частина 1, Додаток 1, абзац 4, п.п.2.2, п. 2, Додаток 2 КД; 3. п.6, частина 1, Додаток 1, п. 2, Додаток 2 КД; Виправлення невідповідностей: 1. Учасник повинен надати сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 2. Учасник повинен надати сертифікат/або інший документ який підтверджує країну походження пропонуємого товару. 3. Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника про наявність на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації устаткування; можливості проведення пусконалагоджувальних робот та монтажу устаткування. Шановний Учаснику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що на етапі "Кваліфікація" Учасником подаються наступні документи: №п/п Документи, що подаються учасником у період подання пропозицій 1 Документи що підтверджують права підпису договору: 1.1. Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 1.2. Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору. 2 Інші документи, що подаються учасником: 2.1. Для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2.2. Для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 2.3. Для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 2.4. Для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3 Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4 Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 5 Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Замовник зобов’язується здійснити оплату за цим Договором у наступному порядку: Попередня оплата у розмірі 30 % від ціни Устаткування, яка здійснюється протягом 5 робочих днів з дати укладання Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок, у розмірі 60 % від ціни Устаткування, здійснюється за 5 робочих днів перед відправленням зі складу заводу-виробника за офіційним листом Постачальника де зазначено дату відправлення Устаткування.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 60.00%
Остаточний розрахунок, який складє 10 % від ціни Устаткування, протягом 5 робочих днів з дня підписання Акта прийому-передачі монтажних і пусконалагоджувальних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Група закупівель |
Телефон | 380954731679 |
Ел. пошта | tender015@ukroboronprom.com |