На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 588.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-001865-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 12:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 43 588.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 430.00 UAH без ПДВ |
---|
Пакет паперовий з логотипом200 штука Адреса поставки: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго» Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18937100-7, Пакувальні пакети |
Пакет паперовий з логотипом300 штука Адреса поставки: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго» Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18937100-7, Пакувальні пакети |
Пакет паперовий з логотипом300 штука Адреса поставки: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго» Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18937100-7, Пакувальні пакети |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32982646 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Лілії Лобанової, буд 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Пилипович |
Телефон | +380674597770 |
Ел. пошта | ea@zmey.com.ua |
Час публікації: 2024-09-20 12:12:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 12:12:23
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «Паперовий змій-опт» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 18930000-7 Мішки та пакети (Пакет паперовий з логотипом для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2024-09-02-001865-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Пункт 3.1.1 таблиці №1 додатка №1 тендерної документації. 3. Пункті 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Пункті 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Пункт 1.1. таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі наклав на тендерну пропозицію в цілому удосконалений електронний підпис (УЕП), проте замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагав накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2. Учасник процедури закупівлі надав довідку вих. №1/1 від 09.09.2024р., в якій наявна інформація про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Проте в складі пропозиції учасника відсутні листи відгуки, які свідчать про виконання договорів зазначених в довідці, як того вимагав замовник в пункті 3.1.1 таблиці №1 додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, як того вимагав замовник в пункті 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг з реєстру платників ПДВ або, у разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ, як того вимагав замовник в пункті 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України, як того вимагав замовник в пункті 1.1. таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому, як того вимагав замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель лист(и)-відгук(и), які свідчать про виконання договорів зазначених в довідці вих. №1/1 від 09.09.2024р., як того вимагав замовник в пункті 3.1.1 таблиці №1 додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, як того вимагає замовник в пункті 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг з реєстру платників ПДВ, або у разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ, як того вимагав замовник в пункті 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України, як того вимагав замовник в пункті 1.1. таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Сергій КУЧЕРЕНКО |
Телефон | 380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |