На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR Large (3). Поставка здійснюється окремими партіями протягом 5 календарних днів з моменту узгодження відповідного письмового (електронного) замовлення, якщо інше не узгоджено із Замовником, але в будь-якому випадку до повного виконання умов Договору. Постачальник (Переможець запиту) повинен протягом 1 (одного) календарного дня надіслати Замовнику на електронну пошту (buhcsp@ukr.net) документи які зазначені у п. 2.1 та 2.5 Договору для перевірки відповідності вимогам Замовника, в тому числі Додатку №2 до Договору.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 2 вересня, 16:59
Опис
Відповідно до п.12 Особливостей, запит пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-006837-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 750 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 вересня, 17:01 |
Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель105120 штука Адреса поставки: 20301, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Героїв Рятувальників, буд. 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33750000-2, Засоби для догляду за малюками Профіль: Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель |
|
Розмір підгузків | L |
---|---|
Кількість крапель | від 6 |
Кількість використань | Одноразові |
Вид | Підгузки |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03195808 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
Ім'я |
Ольга Орденова |
Телефон | +380938592533 |
Ел. пошта | uman_tercentr@ukr.net |