На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 882 298.26 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"543 307.68 UAH
1 026 429.17 UAH
312 561.41 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – ЛОТ-1: 2 послуги, ЛОТ 2 - 2 послуги, ЛОТ 3 - 2 послуги. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – ЛОТ 1: м. Дніпро, ЛОТ 2: м. Кривий Ріг, ЛОТ 3: м. Запоріжжя. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-007451-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 20:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 15:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 543 307.68 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 716.54 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
№ПР-24П_1162_ ВО: ЛОТ-1 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-1, ЛОТ-2 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-2, ЛОТ-3 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-3. Код ДК 021:2015 - 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом"2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77230000-1, Послуги, пов’язані з лісівництвом |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Код ЄДРПОУ | 00968664 |
---|---|
Поштова адреса | 62458, Україна, Харківська область, Харківський р-н, селище міського типу Покотилівка, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гриневич Василь Іванович |
Телефон | +380997879203 |
Ел. пошта | xdlelisproekt@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:15:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:15:59
Опис
Вимога про усунення невідповідностей № 27 від 16.09.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ Державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція», ЄДРПОУ 00968664, ЛОТ№1 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») На вимогу п.1.Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалося надати: Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників – Не надано - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників. На вимогу п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – Не надано - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – Не надано - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. – Не надано: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. На вимогу п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства) – Надано: Виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань, яка датована 2020 роком. На вимогу п.2.6 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів) – Надано: наказ «Про тимчасове покладання обов’язків директора державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція». На вимогу п.2 Додатку 3 Тендерної документації вимагалося надати: Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – Не надано - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: № ЦБД UA-2024-09-02-007451-a, № 25004696 по закупівлі: «ЛОТ-1 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-1, ЛОТ-2 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-2, ЛОТ-3 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-3). Код ДК 021-2015- 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом", а саме: - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників; - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датован не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі; - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; - Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників; - Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); - Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів); - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Очікувана вартість закупівлі | 1 026 429.17 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 132.15 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
№ПР-24П_1162_ ВО: ЛОТ-2 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-2, Код ДК 021:2015 - 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом"2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77230000-1, Послуги, пов’язані з лісівництвом |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Код ЄДРПОУ | 00968664 |
---|---|
Поштова адреса | 62458, Україна, Харківська область, Харківський р-н, селище міського типу Покотилівка, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гриневич Василь Іванович |
Телефон | +380997879203 |
Ел. пошта | xdlelisproekt@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:17:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:17:46
Опис
Вимога про усунення невідповідностей № 28 від 16.09.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ Державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція», ЄДРПОУ 00968664, ЛОТ№2 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») На вимогу п.1.Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалося надати: Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників – Не надано - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників. На вимогу п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – Не надано - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – Не надано - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. – Не надано: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. На вимогу п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства) – Надано: Виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань, яка датована 2020 роком. На вимогу п.2.6 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів) – Надано: наказ «Про тимчасове покладання обов’язків директора державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція». На вимогу п.2 Додатку 3 Тендерної документації вимагалося надати: Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – Не надано - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: № ЦБД UA-2024-09-02-007451-a, № 25004696 по закупівлі: «ЛОТ-1 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-1, ЛОТ-2 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-2, ЛОТ-3 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-3). Код ДК 021-2015- 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом", а саме: - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників; - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датован не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі; - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; - Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників; - Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); - Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів); - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Очікувана вартість закупівлі | 312 561.41 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 562.81 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
№ПР-24П_1162_ ВО: ЛОТ-3 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-3. Код ДК 021:2015 - 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом"2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77230000-1, Послуги, пов’язані з лісівництвом |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Підстави відхилення пропозиції згідно з ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями). Пропозицію ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА ЛІСОВПОРЯДНА ЕКСПЕДИЦІЯ", відхилено згідно з п. 4 ч. 1 розділу 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 зі змінами, доповненнями, особливостями), учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.
Код ЄДРПОУ | 00968664 |
---|---|
Поштова адреса | 62458, Україна, Харківська область, Харківський р-н, селище міського типу Покотилівка, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гриневич Василь Іванович |
Телефон | +380997879203 |
Ел. пошта | xdlelisproekt@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-16 15:19:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-17 15:19:04
Опис
Вимога про усунення невідповідностей № 29 від 16.09.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ Державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція», ЄДРПОУ 00968664, ЛОТ№3 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») На вимогу п.1.Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалося надати: Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників – Не надано - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників. На вимогу п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – Не надано - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датовано не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – Не надано - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником – На вимогу п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. – Не надано: Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. На вимогу п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства) – Надано: Виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань, яка датована 2020 роком. На вимогу п.2.6 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів) – Надано: наказ «Про тимчасове покладання обов’язків директора державного підприємства «Харківська державна лісовпорядна експедиція». На вимогу п.2 Додатку 3 Тендерної документації вимагалося надати: Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – Не надано - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: № ЦБД UA-2024-09-02-007451-a, № 25004696 по закупівлі: «ЛОТ-1 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-1, ЛОТ-2 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-2, ЛОТ-3 Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях ПЧЛ-3). Код ДК 021-2015- 77230000-1 "Послуги, пов`язані з лісівництвом", а саме: - Заповнену тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у ДОДАТКУ №1 тендерної документації із зазначенням цінових показників; - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), датован не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі; - Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; - Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників; - Документ (оригінал або копія), що відображає інформацію про основні види діяльності ФОП (для фізичних осіб – підприємців) та ТОВ (для юpидичних oсiб) . Таким документом може бути витяг або виписка з єдиного державного реєстру юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань за 2023-2024 рік (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); - Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів); - Інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Олійник Оксана Сергіївна |
Телефон | 380567933546 |
Ел. пошта | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |