На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Найменування замовника: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"; юридична адреса замовника: площа Гоголя,1, м.Старобільськ, Старобільський район, Луганська обл., Україна, 92703, місцезнаходження (фактична адреса) замовника: вул. Івана Банка, буд. 3, м.Полтава, Полтавська область, Україна, 36014; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02125131; категорія замовника:юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, окрім виключень зазначених у тендерній документації цієї закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-006796-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 14:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 70 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 вересня, 16:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 700.00 UAH з ПДВ |
---|
Персональний комп’ютер i7-10700K/32G/SSD-1TB/HHD-2TB/700W/Монітор 27"/клавіатура/ миша або еквівалент1 штука Адреса поставки: 37502, Україна, Полтавська область, м.Лубни, площа Вокзальна,7 Строк: до 31.12.2024 15:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-09-13 13:30:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 13:30:19
Опис
Від 13.09.2024р. № 1309-01ТК Директору ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» Роману ВОЛОШИНОВУ 04136, Україна, м. Київ, вул. Тираспольська, б. 58, кв. 282 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-006796-a) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-006796-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п.43 Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 р. зі змінами Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано гарантійний лист Учасника про те, що ціна його тендерної пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 2) Не надано гарантійний лист у довільній формі, яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. 3) Не надано гарантійний лист у довільній формі, яким Учасник гарантує виконання предмету закупівлі та своєчасне постачання товарів у кількості, якості та в терміни визначені Замовником. 4) Не надано гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що ознайомлений з нормами законодавства, викладеними Замовником у пп.3.10 п.3 розділу V тендерної документації та не порушує їх. 5) Не надано заповнений зі сторони Учасника та підписаний проєкт договору, скріплений печаткою Учасника (у разі наявності печатки) - згідно Додатку 2 Тендерної документації. 6) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана не за формою згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації. 7) Надані Учасником договори №36 від 11.04.2024р. та №19-12 від 28.03.2024р. не є аналогічними за предметом закупівлі. Договір №140 від 01.05.2024р. не містить додатку на який є посилання у цьому договорі, а саме не надано Специфікацію до цього договору. 8) Фінансова звітність, що має підтверджувати наявність фінансової спроможності, не відповідає вимогам п.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: обсяг річного доходу менше ніж 90 відсотків від очікуваної вартості. 9) Тендерна пропозиція не повністю та не точно заповнена згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, а саме: у таблиці не заповнена сума прописом та не заповнено п.2. 10) Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних не відповідає формі Додатку 4 тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 1.8. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п.7.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 2) пп.3.4. п.3 розділу V тендерної документації та п.7.3. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 3) пп.3.5. п.3 розділу V тендерної документації та п.7.4. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 4) пп.3.10, 3.11. п.3 розділу V тендерної документації та п.7.5. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 5) пп.3.4 п.3 розділу VІ тендерної документації та п.7.7. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 6) п.3. Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 7) п.3. Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 8) п.4. Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 9) п.1.12. розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 3 до тендерної документації. 10) п.1.12. розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 4 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати гарантійний лист Учасника про те, що ціна його тендерної пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 2) Надати гарантійний лист у довільній формі, яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. 3) Надати гарантійний лист у довільній формі, яким Учасник гарантує виконання предмету закупівлі та своєчасне постачання товарів у кількості, якості та в терміни визначені Замовником. 4) Надати гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що ознайомлений з нормами законодавства, викладеними Замовником у пп.3.10 п.3 розділу V тендерної документації та не порушує їх. 5) Надати заповнений зі сторони Учасника та підписаний проєкт договору, скріплений печаткою Учасника (у разі наявності печатки) - згідно Додатку 2 Тендерної документації (Учасником зі своєї сторони заповнюються вся інформація та всі пункти проєкту договору, крім пункту 3.1., дати та номеру договору. Додаток до договору не прикріплюється). 6) Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації. 7) Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, надати оформлені належним чином, відповідно до норм чинного законодавства України (із зазначенням дат, підписів та печаток, тощо), договори (за 2018-2024 роки) з усіма додатками та змінами до них, документи, що підтверджують факт поставки товарів та суму оплати за наданими договорами (видаткові накладні, тощо), позитивні відгуки або рекомендаційні листи, щодо наданих договорів. Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір купівлі-продажу ноутбука(ів), та/або комп’ютеру(ів), та/або моноблоку(ів), та/або системного(их) блоку(ів). 8) Надати фінансову звітність, що підтверджує наявність фінансової спроможності відповідно до вимог п.4 Кваліфікаційних критерії та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації. 9) Надати Тендерну пропозицію згідно вимог та форми Додатку 3 до тендерної документації. 10) Надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до форми Додатку 4 тендерної документації. Уповноважена особа ____________________ Молдованов А.В. підпис
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3097209703 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 1Б, квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Зуб |
Телефон | +380532642042,+380971674023,+380684745789,+380509760085 |
Ел. пошта | dostupno_444@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-17 11:45:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:45:53
Опис
Від 17.09.2024р. № 1709-01ТК Фізичній особі-підприємцю Зуб Ользі Олегівні 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Пилипа Орлика,1Б/14 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП Зуб Ольга Олегівна в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-006796-a) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Зуб Ольга Олегівна (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-006796-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п.43 Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 р. зі змінами Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У проєкті договору не заповнено п.11.2. та 11.3., у реквізитах Замовника видалено номер телефону. 2) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не повністю заповнена згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: не заповнено адреси замовників та їх контактні телефони, інформація щодо предмету договору №ВТ-21205 від 24.06.2021р. у довідці відрізняється від інформації щодо предмету договору у наданому договорі. 3) Надано не всі накладні до договору №ВТ-21205 від 24.06.2021р., не надано відгук або рекомендаційний лист щодо договору №547 від 14.11.2023р. 4) Тендерна пропозиція не повністю та не точно заповнена згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, а саме: у таблиці не заповнено суму цифрами та прописом у рядку «Разом, грн. з ПДВ**» та не заповнено п.2. 5) Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних не точно заповнено згідно вимог форми Додатку 4 тендерної документації, а саме: окрім прізвища ім’я по-батькові ПІБ додано слова «фізична особа-підприємець». ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.3.4 п.3 розділу VІ тендерної документації та п.7.7. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 2) п.3. Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 3) п.3. Кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 тендерної документації. 4) п.1.12. розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 3 до тендерної документації. 5) п.1.12. розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 4 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати заповнений зі сторони Учасника та підписаний проєкт договору, скріплений печаткою Учасника (у разі наявності печатки) - згідно Додатку 2 Тендерної документації (Учасником зі своєї сторони заповнюються вся інформація та всі пункти проєкту договору, крім пункту 3.1., дати та номеру договору. Додаток до договору не прикріплюється). 2) Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів повністю заповнену відповідно до порядку оформлення та за формою згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, надати оформлені належним чином, відповідно до норм чинного законодавства України (із зазначенням дат, підписів та печаток, тощо), договори (за 2018-2024 роки) з усіма додатками та змінами до них, документи, що підтверджують факт поставки товарів та суму оплати за наданими договорами (видаткові накладні, тощо), позитивні відгуки або рекомендаційні листи, щодо наданих договорів. 4) Надати Тендерну пропозицію згідно вимог порядку оформлення та форми Додатку 3 до тендерної документації. 5) Надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до вимог порядку оформлення та форми Додатку 4 тендерної документації. Уповноважена особа ____________________ Молдованов А.В. підпис
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45596933 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Миру, 49, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Артем Михеев |
Телефон | 0671099388 |
Ел. пошта | artemkompakom@gmail.com |
Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником товарів протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами накладної(их) на поставку товару. Оплата товарів буде проводитись поступово по факту постачання, а також в залежності від реального фінансування цих видатків
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125131 |
Поштова адреса | 92703, Україна, Луганська область, місто Старобільськ, площа Гоголя,1 |
Ім'я |
Молдованов Артур Вікторович (Startseva Anna Vladimirovna) |
Телефон | +380646122670 |
Ел. пошта | tenderlife007@gmail.com |