На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 320.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Найменування, обсяги послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-008759-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 11:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 31 320.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 156.60 UAH з ПДВ |
---|
Електронні комунікаційні послуги (послуги мобільного телефонного зв’язку)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64212000-5, Послуги мобільного телефонного зв’язку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 22859846 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Київ, 03110, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 11, ЛІТЕРА "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Лялька Ігор Вікторович |
Телефон | 380632108355 |
Ел. пошта | ihor.lyalka@lifecell.com.ua |
Час публікації: 2024-09-12 16:49:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 16:49:22
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника на закупівлю: «Електронні комунікаційні послуги (послуги мобільного телефонного зв’язку)» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних), №UA-2024-09-02-008759-a, згідно пункту 43 Постанови № 1178, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - копію виконаного аналогічного договору за останні два роки (разом із додатками при наявності та додатковими угодами (у разі наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є договір щодо предмету закупівлі, що входить до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі або за предметом закупівлі з переліку тих, що закуповуються замовником в даній закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія виконаного аналогічного договору за останні два роки. Тому на виправлення невідповідності учаснику потрібно завантажити копію виконаного аналогічного договору за останні два роки (разом із додатками при наявності та додатковими угодами (у разі наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору. . 2) Відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації визначено документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника закупівлі, а саме: 1.1. Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників (у разі якщо він передбачений для діяльності учасника), тощо. 1.2. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено файл «Витяг з рішення учасника.pdf», що містить скановану копію витягу рішення учасника №3 Товариства з обмеженою відповідальністю «лайфселл» від 25 квітня 2019 року. Відповідно до змісту витягу, було прийнято рішення про обрання пана Ісмета Язиджи на посаду Головного виконавчого директора ТОВ «лайфселл» строком на 2 роки з 30 квітня 2019 року. Також, учасником надано файл «Наказ на директора.pdf», який містить наказ №375 від 30 квітня 2019 року, згідно якого на виконання рішення учасника ТОВ «лайфселл» №3 від 25 квітня 2019 року Ісмет Язиджи продовжує займати посаду Головного виконавчого директора ТОВ «лайфселл». А у файлі «Рішення 9-441 Ісмет.pdf» міститься текст рішення №9-441/f від 31 березня 2021 року Наглядової ради ТОВ «лайфселл», щодо погодження призначення пана Ісмета Язиджи Головним виконавчим директором Товариства на строк з 01 квітня 2021 року до 31 березня 2022 року. У файлі «довіреність Lialka_№50-23 від 02.03.2023.pdf» зазначена інформація якою товариство, в особі Головного виконавчого директора ТОВ «лайфселл» Язиджи Ісмета та Директора з продажів та відносини з клієнтами ТОВ «лайфселл» Дзябури Дмитра Валерійовича, які спільно діють на підставі Статуту ТОВ «лайфселл» уповноважують Менеджера з рішень великому та середньому бізнесу ТОВ «лайфселл» Ляльку Ігора Вікторовича вчиняти дії від імені товариства. При перевірці документів замовником виявлено, що останній документ поданий учасником підтверджує повноваження Язиджи Ісмета як Головного виконавчого директора з 01 квітня 2021 року до 31 березня 2022 року, однак відсутня інформація, що підтверджує повноваження Язиджи Ісмета як Головного виконавчого директора на момент підписання довіреності №50/23 від 02 березня 2023 року яка діє до 31 січня 2025 року. Також учасником не надано документ, що підтверджуює повноваження Директора з продажів та відносини з клієнтами ТОВ «лайфселл» Дзябури Дмитра Валерійовича який підписав зазначену довіреність. На виправлення невідповідності учасник повинен завантажити до електронної системи документ, що підтверджує повноваження Язиджи Ісмета як Головного виконавчого директора та Директора з продажів та відносини з клієнтами ТОВ «лайфселл» Дзябури Дмитра Валерійовича на момент підписання довіреності №50/23 від 02 березня 2023 року. 3) Відповідно до підпункту 2.1. Додатку 5 до тендерної документації та пункту 8 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця (надається у разі залучення). У складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка. На виправлення невідповідності учасник повинен завантажити до електронної системи інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 4) Відповідно до підпункту 1.3. Додатку 5 до тендерної документації та підпункту 1.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» тендерної документації серед переліку документів, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника закупівлі визначено статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). На виконання даної вимоги, учасником було завантажено файл «Статут.pdf» який містить статут затверджений рішенням учасників №16 від 12 квітня 2021 року. При перевірці на порталі єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, замовником виявлено інформацію, про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, а саме про НІЕЛЬ КСАВ'Є, БРЮНО, ЕРВЕ, громадянство Франція, Франція, 16 рю де ла Віль-Л'Евек 75008 Париж, тип бенефіціарного володіння – непрямий вирішальний вплив, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу (непрямий вплив) 85%, - про що відсутня інформація у статуті наданому учасником. Згідно до зазначеного реєстру станом на 09 вересня 2024 року керівником відповідно до статуту є Шелемба Михайло Васильович, однак у статуті, що був наданий учасником відсутня дана інформація. На виправлення невідповідності учасник повинен завантажити до електронної системи останню редакцію статуту підприємства з усіма додатками та змінами.
Період (днів) надання послуг становить 1 (один) календарний місяць, тому період (днів) залежить від кількості календарних днів у місяці.
Тип оплати:
Період: 31 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Абонент зобов’язується здійснювати платіж за надані Послуги, отримані у розрахунковому місяці, не пізніше 25 (двадцять п’ятого) числа після отримання акту-рахунку від Оператора.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13491258 |
Поштова адреса | 84331, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 |
Ім'я |
Влад Бартків |
Телефон | +380974963657 |
Ел. пошта | vlad.is.law.bartkiv@gmail.com |