На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: акваторія морського порту Південний, Україна. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.11.2025 року, але не раніше 01.11.2025 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000 000,00 грн. без ПДВ / 372 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Для платників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку. Для неплатників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та завірений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 15. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю, надається переможцем процедури закупівлі в електронній формі через електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-008881-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 310 000 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 вересня, 13:33 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 550 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою1 комплект Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, акваторія морського порту Південний Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
І. Розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» (ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН»). При детальному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. 1.1. На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) учасником надані інформація та документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, у тому числі: 1.1.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» від 25.09.2024 № 825/2-24/300. 1.1.2. Креслення (загальне розташування): - креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування); - креслення баржи типу ВТ450 (загальне розташування). 1.2. У наданих та зазначених у підпункті 1.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ усуненню: 1.2.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» від 25.09.2024 № 825/2-24/300 (далі – Технічна специфікація учасника), що надана учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»), а саме: 1.2.1.1. У пункті 1.1 частини 1 «Корпус» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) Замовник зазначив, що корпус судна повинен мати прямокутну форму з плоским днищем, транцеву корму та напівсформований вигляд. При цьому, в Технічної специфікації учасника виключено значення щодо напівсформованого вигляду, що не відповідає технічним вимогам замовника. 1.2.1.2. У пункті 2.4 частини 2 «Головна палуба» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) Замовником зазначено буксирну лебідку з тяговим зусиллям у діапазоні від 8 до 15 тон. При цьому, в Технічної специфікації учасника запропоновано лебідку з тяговим зусиллям 16 тон, що виходить за межі запитуваних характеристик і не відповідає технічним вимогам замовника. 1.2.1.3. У пункті 2.10.3 частини 2.10 «Житлові приміщення та приміщення для обслуговування судна» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовником зазначено, що в житлових приміщеннях повинні бути передбачені односпальні ліжка (підвищені). При цьому, в Технічної специфікації учасника не зазначено, що односпальні ліжка підвищені, що не відповідає технічним вимогам. 1.2.1.4. У пункті 3.2.10 частини 3.2. «Суднові системи» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації учасника зазначено примусову вентиляцію машинного відділення з ємністю повітря приблизно 15 000 м³/год. У свою чергу, Технічна специфікація (невід’ємна частина Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовника передбачає систему з ємністю повітря не менше ніж 15 000/7 400 м³/год, що не відповідає запропонованому учасником рішенню. 1.2.1.5. У пункті 3.0.1 частини 3 «Механічне обладнання» розділу «Несамохідна баржа» Технічної специфікації учасника зазначено вантажні насоси виробництва Framo, тип SD 100 (400 В змінного струму) з продуктивністю від 100 м³/год. У свою чергу, Технічна специфікація (невід’ємна частина Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовника передбачає вантажні насоси з продуктивністю від 40 до 100 м³/год, що не відповідає запропонованим учасником характеристикам. 1.2.2. Креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування) не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД замовника) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»): 1.2.1.1. У кресленні судна типу ТМ750 (загальне розташування) не зображено один з танків (ємність) – фекальний танк. 1.2.1.2. В опису креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування) відсутня інформація про наявність фекального танку. 2. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником надані інформація та документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у тому числі: 2.1.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі від 25.09.2024 № 817/2-24/300 (далі – Довідка про аналогічні договори). 2.1.2. Договір від 02.08.2021 року № NB-2125-21 (в якості аналогічного за предметом закупівлі договору). 2.1.3. Додаткові угоди № NB-2125-21/4 від 01.04.2024 року та № NB-2125-21/5 від 01.08.2024 року до договору від 02.08.2021 року № NB-2125-21. 2.1.4. Договір від 02.08.2021 року № NB-1983-21 (в якості аналогічного за предметом закупівлі договору). 2.1.5. Додаткові угоди № NB-1983-21/1 від 02.08.2021 року, № NB-1983-21/2 від 02.08.2024 року, № NB-1983-21/4 від 01.09.2021 року, № NB-1983-21/5 від 01.10.2021 року, № NB-1983-21/6 від 01.11.2021 року, № NB-1983-21/7 від 01.12.2021 року, № NB-1983-21/8 від 20.12.2021 року до договору від 02.08.2021 року № NB-1983-21. 2.2. У наданих та зазначених у підпункті 2.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: 2.2.1. Для документального підтвердження досвіду повного виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів № NB-2125-21 від 02.08.2021 року та № NB-1983-21 від 02.08.2021 року, зазначених у Довідці про аналогічні договори, документи, встановлені вимогами підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, надані учасником не у повному обсязі, а саме: - відсутні додаткові угоди № NB-2125-21/1, 2, 3 до договору № NB-2125-21 від 02.08.2021 року. - відсутні додаткова угода № NB-1983-21/3 та акт виконаних робіт № NB-1983-21/3 до договору № NB-1983-21 від 02.08.2021 року; відсутній додаток 1 до додаткової угоди № NB-1983-21/6 від 01.11.21року. 2.2.2. У Довідці про аналогічні договори учасника є невідповідності в зазначених датах щодо строку укладання додаткової угоди № NB-1983-21/8 та строку виконання договору № NB-1983-21 від 02.08.2021 року. У зв'язку з цим неможливо повноцінно оцінити правильність складання Довідки про аналогічні договори та повноту (обсяги) виконання аналогічних договорів, оскільки необхідні документи для підтвердження обсягу та якості виконаних робіт були надані не у повному обсязі. 3. Щодо підтвердження відповідності повноважень посадової особи учасника щодо підпису договору про закупівлю: При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на відповідність вимогам пункту 4.2. частини 4 Додатку 3 до ТД щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником процедури закупівлі не підтверджено повноважень посадової особи учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на підписання договору про закупівлю згідно наданих у складі тендерної пропозиції статутних документів. 4. Щодо способу (форми) подання та підписання документів тендерної пропозиції. При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на відповідність вимогам замовника, щодо накладення на тендерну пропозицію (документи тендерної пропозицій) кваліфікованого електронного підпису, були встановлені невідповідності, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником були порушені вимоги частини 1 розділу ІІІ ТД пункту 7.2. та частини 7 Додатку 3 до ТД замовника в частині подання учасником тендерної пропозиції з накладенням на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а саме, всі документи у складі тендерної пропозиції, які були подані учасником з накладанням електронного підпису уповноваженої особи учасника, та тендерна пропозиція в цілому, були підписані учасником процедури закупівлі з накладанням «удосконаленого» електронного підпису замість «кваліфікованого». Електронний підпис учасника перевірено замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify 5. Отже, у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності у тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», які зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу, є такими, що не підлягають усуненню, то відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається ТД, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ТД (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), спрацьовує механізм можливих дій замовника в той час, коли наявні обставини для виправлення невідповідностей та одночасно наявні підстави для відхилення пропозиції через невідповідність, що не виправляється. ІІ. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН»: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу (відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції; невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та помилки, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції) не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. ІІІ. Прийняті рішення: Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ; чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель; чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний); протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2024 року № 404 та Аналізом розгляду тендерних пропозицій учасника (від відповідального підрозділу-закупника (портового флоту замовника)) прийнято рішення: - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
І. Розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» (ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН»). При детальному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. 1.1. На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) учасником надані інформація та документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, у тому числі: 1.1.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» від 25.09.2024 № 825/2-24/300. 1.1.2. Креслення (загальне розташування): - креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування); - креслення баржи типу ВТ450 (загальне розташування). 1.2. У наданих та зазначених у підпункті 1.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ усуненню: 1.2.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» від 25.09.2024 № 825/2-24/300 (далі – Технічна специфікація учасника), що надана учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»), а саме: 1.2.1.1. У пункті 1.1 частини 1 «Корпус» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) Замовник зазначив, що корпус судна повинен мати прямокутну форму з плоским днищем, транцеву корму та напівсформований вигляд. При цьому, в Технічної специфікації учасника виключено значення щодо напівсформованого вигляду, що не відповідає технічним вимогам замовника. 1.2.1.2. У пункті 2.4 частини 2 «Головна палуба» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) Замовником зазначено буксирну лебідку з тяговим зусиллям у діапазоні від 8 до 15 тон. При цьому, в Технічної специфікації учасника запропоновано лебідку з тяговим зусиллям 16 тон, що виходить за межі запитуваних характеристик і не відповідає технічним вимогам замовника. 1.2.1.3. У пункті 2.10.3 частини 2.10 «Житлові приміщення та приміщення для обслуговування судна» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації (невід’ємної частини Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовником зазначено, що в житлових приміщеннях повинні бути передбачені односпальні ліжка (підвищені). При цьому, в Технічної специфікації учасника не зазначено, що односпальні ліжка підвищені, що не відповідає технічним вимогам. 1.2.1.4. У пункті 3.2.10 частини 3.2. «Суднові системи» розділу «Багатофункціональне судно» Технічної специфікації учасника зазначено примусову вентиляцію машинного відділення з ємністю повітря приблизно 15 000 м³/год. У свою чергу, Технічна специфікація (невід’ємна частина Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовника передбачає систему з ємністю повітря не менше ніж 15 000/7 400 м³/год, що не відповідає запропонованому учасником рішенню. 1.2.1.5. У пункті 3.0.1 частини 3 «Механічне обладнання» розділу «Несамохідна баржа» Технічної специфікації учасника зазначено вантажні насоси виробництва Framo, тип SD 100 (400 В змінного струму) з продуктивністю від 100 м³/год. У свою чергу, Технічна специфікація (невід’ємна частина Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) замовника передбачає вантажні насоси з продуктивністю від 40 до 100 м³/год, що не відповідає запропонованим учасником характеристикам. 1.2.2. Креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування) не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД замовника) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»): 1.2.1.1. У кресленні судна типу ТМ750 (загальне розташування) не зображено один з танків (ємність) – фекальний танк. 1.2.1.2. В опису креслення судна типу ТМ750 (загальне розташування) відсутня інформація про наявність фекального танку. 2. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником надані інформація та документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у тому числі: 2.1.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі від 25.09.2024 № 817/2-24/300 (далі – Довідка про аналогічні договори). 2.1.2. Договір від 02.08.2021 року № NB-2125-21 (в якості аналогічного за предметом закупівлі договору). 2.1.3. Додаткові угоди № NB-2125-21/4 від 01.04.2024 року та № NB-2125-21/5 від 01.08.2024 року до договору від 02.08.2021 року № NB-2125-21. 2.1.4. Договір від 02.08.2021 року № NB-1983-21 (в якості аналогічного за предметом закупівлі договору). 2.1.5. Додаткові угоди № NB-1983-21/1 від 02.08.2021 року, № NB-1983-21/2 від 02.08.2024 року, № NB-1983-21/4 від 01.09.2021 року, № NB-1983-21/5 від 01.10.2021 року, № NB-1983-21/6 від 01.11.2021 року, № NB-1983-21/7 від 01.12.2021 року, № NB-1983-21/8 від 20.12.2021 року до договору від 02.08.2021 року № NB-1983-21. 2.2. У наданих та зазначених у підпункті 2.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: 2.2.1. Для документального підтвердження досвіду повного виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів № NB-2125-21 від 02.08.2021 року та № NB-1983-21 від 02.08.2021 року, зазначених у Довідці про аналогічні договори, документи, встановлені вимогами підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, надані учасником не у повному обсязі, а саме: - відсутні додаткові угоди № NB-2125-21/1, 2, 3 до договору № NB-2125-21 від 02.08.2021 року. - відсутні додаткова угода № NB-1983-21/3 та акт виконаних робіт № NB-1983-21/3 до договору № NB-1983-21 від 02.08.2021 року; відсутній додаток 1 до додаткової угоди № NB-1983-21/6 від 01.11.21року. 2.2.2. У Довідці про аналогічні договори учасника є невідповідності в зазначених датах щодо строку укладання додаткової угоди № NB-1983-21/8 та строку виконання договору № NB-1983-21 від 02.08.2021 року. У зв'язку з цим неможливо повноцінно оцінити правильність складання Довідки про аналогічні договори та повноту (обсяги) виконання аналогічних договорів, оскільки необхідні документи для підтвердження обсягу та якості виконаних робіт були надані не у повному обсязі. 3. Щодо підтвердження відповідності повноважень посадової особи учасника щодо підпису договору про закупівлю: При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на відповідність вимогам пункту 4.2. частини 4 Додатку 3 до ТД щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником процедури закупівлі не підтверджено повноважень посадової особи учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на підписання договору про закупівлю згідно наданих у складі тендерної пропозиції статутних документів. 4. Щодо способу (форми) подання та підписання документів тендерної пропозиції. При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на відповідність вимогам замовника, щодо накладення на тендерну пропозицію (документи тендерної пропозицій) кваліфікованого електронного підпису, були встановлені невідповідності, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником були порушені вимоги частини 1 розділу ІІІ ТД пункту 7.2. та частини 7 Додатку 3 до ТД замовника в частині подання учасником тендерної пропозиції з накладенням на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а саме, всі документи у складі тендерної пропозиції, які були подані учасником з накладанням електронного підпису уповноваженої особи учасника, та тендерна пропозиція в цілому, були підписані учасником процедури закупівлі з накладанням «удосконаленого» електронного підпису замість «кваліфікованого». Електронний підпис учасника перевірено замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify 5. Отже, у зв’язку із тим, що виявлені невідповідності у тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», які зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу, є такими, що не підлягають усуненню, то відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається ТД, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ТД (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), спрацьовує механізм можливих дій замовника в той час, коли наявні обставини для виправлення невідповідностей та одночасно наявні підстави для відхилення пропозиції через невідповідність, що не виправляється. ІІ. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН»: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу (відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції; невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та помилки, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції) не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. ІІІ. Прийняті рішення: Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ; чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель; чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний); протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2024 року № 404 та Аналізом розгляду тендерних пропозицій учасника (від відповідального підрозділу-закупника (портового флоту замовника)) прийнято рішення: - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «НІБУЛОН».
Код ЄДРПОУ | 44234776 |
---|---|
Поштова адреса | 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Каботажний спуск, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Нефедов |
Телефон | 380635651939 |
Ел. пошта | nefedov.o@nibulon.ua |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
І. Розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ОКЕАН» (ТОВ «СЗ «ОКЕАН»). За результатами розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «Нібулон», його тендерна пропозиція відхилена. У зв’язку із цим і на підставі абзацу 6 пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ робочою групою з розгляду тендерних пропозицій розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН». При детальному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. 1.1. На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) учасником надані інформація та документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, у тому числі: 1.1.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)», б/н, б/д. 1.1.2. Креслення: - креслення судна; - креслення баржи (загальне розташування). 1.2. У наданих та зазначених у підпункті 1.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ усуненню: 1.2.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» б/н, б/д. (далі – Технічна специфікація учасника), яка заповнена, підписана та надана учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»), а саме: 1.2.1.1. У Технічної специфікації учасника запропоноване БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ СУДНО (АБО ЕКВІВАЛЕНТ). При цьому, основні розміри та технічні характеристики цього БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНОГО СУДНА (або його ЕКВІВАЛЕНТУ) (далі – Судно) не відповідають основним розмірам та технічним характеристикам, встановленим замовником. 1.2.1.2. У Технічної специфікації учасника запропонована НЕСАМОХІДНА БАРЖА (АБО ЕКВІВАЛЕНТ). При цьому технічні характеристики цієї НЕСАМОХІДНОЇ БАРЖІ (або її ЕКВІВАЛЕНТУ) (далі – Баржа), не відповідають технічним характеристикам, встановленим замовником. 1.2.2. У Кресленнях Судна та Баржі встановлена відсутність наступної інформації: - основних надписів, опису креслення; - інформації про лінійні розмірення Судна, назв та характеристик основних та допоміжних складових Судна та Баржі (відділень, приміщень, танків, вузлів тощо), що не відповідає Технічним вимогам замовника та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД. 2. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником надані інформація та документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у тому числі: 2.1.1. Довідка «про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 17.09.2024 № 10000/283-2 (в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником зазначено Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 на будівництво та поставку КОРПУСУ судна типу РТ-472); 2.1.2. Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 (20.09.2019); 2.1.3. «Дополнительное соглашение» від 01.012020 №1 к Контракту № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019; 2.1.4. «Протокол технической приемки Корпуса заводской № 01001 (РТ-472) Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019» від 10.04.2020.; 2.1.5. «Сертификат Строителя на Корпус № 01001, типа РТ-472»; 2.1.6. «STATEMENT» № NLV/20/NC/04011001-2 від 10.04.2020. 2.2. У наданих та зазначених у пункті 2.1. частини 2 Розділу IV цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: 2.2.1. Зазначений контракт наданий не в повному обсязі (відсутні додатки до цього контракту№№ 1-10, які є його невід’ємними частинами). У зв'язку із цим неможливо оцінити правильність складання Довідки про аналогічні договори та повноту (обсяги) виконання договору, наданого в якості аналогічного. 2.2.2. Предметом Контракту № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 року є будівництво та поставка КОРПУСУ судна типу РТ-472, що не є аналогічним предмету закупівлі. 2.2.3. Необхідні документи для підтвердження повного виконання за зазначеним Контрактом № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 року були надані не у повному обсязі, та в порушення вимог частини 7 розділу 1 ТД всі документи на виконання вимог підпункту 2.1.2. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД надані без належного перекладу на українську мову. 2.3. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерної пропозиції наступні інформацію та документи: - «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленим зразком; - Скановану(і) копію(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) зазначеного(их) договору(ів) з документами, передбаченими умовами договору(ів), які підтверджують повне виконання цього(их) договору(ів) (видаткові накладні, акти прийому передачі, тощо). («Аналогічним(и)» вважатимуться договір(ори) на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою)». Однак, враховуючи наведене у пунктах 2.1 та 2.2. частини 2 Розділу IV цього протоколу, встановлено, що учасник ТОВ «СЗ «ОКЕАН» не надав жодного документу стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) предмету закупівлі договору(ів), а саме, договорів на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою. 3. Щодо підтвердження відповідності документів учасника вимогам ТД: 3.1. Згідно вимог пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), чинний(і) на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, виданий(і) Класифікаційним Товариством (членом Міжнародної Асоціації Класифікаційних Товариств (МАКТ)) або ДП «КТ РСУ», що підтверджує визнання або відповідність учасника Класифікаційним товариством або ДП «КТ РСУ», з обов’язковою наявністю кодів № 22014000 та № 22018000 (або з аналогічними (відповідними) кодами з аналогічними (відповідними) найменуваннями послуг)». 3.2. У наданих учасником ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД документах, були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: відсутній документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), чинний(і) на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, виданий(і) Класифікаційним Товариством (членом Міжнародної Асоціації Класифікаційних Товариств (МАКТ)) або ДП «КТ РСУ», що підтверджує визнання або відповідність учасника Класифікаційним товариством або ДП «КТ РСУ», з обов’язковою наявністю коду № 22018000 (або з аналогічним (відповідним) кодом з аналогічним (відповідним) найменуванням послуг). 4. Щодо способу (форми) подання та підписання документів тендерної пропозиції. При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на відповідність вимогам замовника, щодо накладення на тендерну пропозицію (документи тендерної пропозицій) кваліфікованого електронного підпису, були встановлені невідповідності, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником були порушені вимоги частини 1 розділу ІІІ ТД пункту 7.2. та частини 7 Додатку 3 до ТД замовника в частині подання учасником тендерної пропозиції з накладенням на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а саме, документи у складі тендерної пропозиції, які були подані учасником з накладанням електронного підпису уповноваженої особи учасника, та тендерна пропозиція в цілому, були підписані учасником процедури закупівлі з накладанням «удосконаленого» електронного підпису замість «кваліфікованого». Електронний підпис учасника перевірено замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify 5. Щодо невідповідностей в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі. У зв’язку із тим, що виявлені невідповідності у тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН», які зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу, є такими, що не підлягають усуненню, то відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається ТД, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ТД (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), спрацьовує механізм можливих дій замовника в той час, коли наявні обставини для виправлення невідповідностей та одночасно наявні підстави для відхилення пропозиції через невідповідність, що не виправляється. ІІ. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН»: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН», у зв’язку із тим, що невідповідності, виявлені замовником та зазначені у підпункті 1.2. пункту 1 розділу IV цього протоколу (відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції; невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та помилки, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції) не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН» згідно із пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. ІІІ. Прийняті рішення: Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ; чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель; чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний); протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 06.11.2024 року № 424 та Аналізом розгляду тендерних пропозицій учасника (від відповідального підрозділу-закупника (портового флоту) замовника) прийнято рішення: - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
І. Розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ОКЕАН» (ТОВ «СЗ «ОКЕАН»). За результатами розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «ССЗ «Нібулон», його тендерна пропозиція відхилена. У зв’язку із цим і на підставі абзацу 6 пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ робочою групою з розгляду тендерних пропозицій розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН». При детальному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. 1.1. На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) учасником надані інформація та документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, у тому числі: 1.1.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)», б/н, б/д. 1.1.2. Креслення: - креслення судна; - креслення баржи (загальне розташування). 1.2. У наданих та зазначених у підпункті 1.1. цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ усуненню: 1.2.1. «Технічна специфікація на придбання багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою для портового флоту ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)» б/н, б/д. (далі – Технічна специфікація учасника), яка заповнена, підписана та надана учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає Технічним вимогам замовника (Технічної специфікації, яка є невід’ємною частиною Технічних вимог – Додатку 1 до ТД) та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД (в частині «Примітки»), а саме: 1.2.1.1. У Технічної специфікації учасника запропоноване БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ СУДНО (АБО ЕКВІВАЛЕНТ). При цьому, основні розміри та технічні характеристики цього БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНОГО СУДНА (або його ЕКВІВАЛЕНТУ) (далі – Судно) не відповідають основним розмірам та технічним характеристикам, встановленим замовником. 1.2.1.2. У Технічної специфікації учасника запропонована НЕСАМОХІДНА БАРЖА (АБО ЕКВІВАЛЕНТ). При цьому технічні характеристики цієї НЕСАМОХІДНОЇ БАРЖІ (або її ЕКВІВАЛЕНТУ) (далі – Баржа), не відповідають технічним характеристикам, встановленим замовником. 1.2.2. У Кресленнях Судна та Баржі встановлена відсутність наступної інформації: - основних надписів, опису креслення; - інформації про лінійні розмірення Судна, назв та характеристик основних та допоміжних складових Судна та Баржі (відділень, приміщень, танків, вузлів тощо), що не відповідає Технічним вимогам замовника та порушує вимоги частини 1 Додатку 3 до ТД. 2. Щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником надані інформація та документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у тому числі: 2.1.1. Довідка «про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 17.09.2024 № 10000/283-2 (в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником зазначено Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 на будівництво та поставку КОРПУСУ судна типу РТ-472); 2.1.2. Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 (20.09.2019); 2.1.3. «Дополнительное соглашение» від 01.012020 №1 к Контракту № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019; 2.1.4. «Протокол технической приемки Корпуса заводской № 01001 (РТ-472) Контракт № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019» від 10.04.2020.; 2.1.5. «Сертификат Строителя на Корпус № 01001, типа РТ-472»; 2.1.6. «STATEMENT» № NLV/20/NC/04011001-2 від 10.04.2020. 2.2. У наданих та зазначених у пункті 2.1. частини 2 Розділу IV цього протоколу документах були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: 2.2.1. Зазначений контракт наданий не в повному обсязі (відсутні додатки до цього контракту№№ 1-10, які є його невід’ємними частинами). У зв'язку із цим неможливо оцінити правильність складання Довідки про аналогічні договори та повноту (обсяги) виконання договору, наданого в якості аналогічного. 2.2.2. Предметом Контракту № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 року є будівництво та поставка КОРПУСУ судна типу РТ-472, що не є аналогічним предмету закупівлі. 2.2.3. Необхідні документи для підтвердження повного виконання за зазначеним Контрактом № 18/09/19-1/Р-Р от 18.09.2019 року були надані не у повному обсязі, та в порушення вимог частини 7 розділу 1 ТД всі документи на виконання вимог підпункту 2.1.2. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД надані без належного перекладу на українську мову. 2.3. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерної пропозиції наступні інформацію та документи: - «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленим зразком; - Скановану(і) копію(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) зазначеного(их) договору(ів) з документами, передбаченими умовами договору(ів), які підтверджують повне виконання цього(их) договору(ів) (видаткові накладні, акти прийому передачі, тощо). («Аналогічним(и)» вважатимуться договір(ори) на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою)». Однак, враховуючи наведене у пунктах 2.1 та 2.2. частини 2 Розділу IV цього протоколу, встановлено, що учасник ТОВ «СЗ «ОКЕАН» не надав жодного документу стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) предмету закупівлі договору(ів), а саме, договорів на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою. 3. Щодо підтвердження відповідності документів учасника вимогам ТД: 3.1. Згідно вимог пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), чинний(і) на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, виданий(і) Класифікаційним Товариством (членом Міжнародної Асоціації Класифікаційних Товариств (МАКТ)) або ДП «КТ РСУ», що підтверджує визнання або відповідність учасника Класифікаційним товариством або ДП «КТ РСУ», з обов’язковою наявністю кодів № 22014000 та № 22018000 (або з аналогічними (відповідними) кодами з аналогічними (відповідними) найменуваннями послуг)». 3.2. У наданих учасником ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД документах, були встановлені невідповідності вимогам замовника, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: відсутній документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), чинний(і) на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, виданий(і) Класифікаційним Товариством (членом Міжнародної Асоціації Класифікаційних Товариств (МАКТ)) або ДП «КТ РСУ», що підтверджує визнання або відповідність учасника Класифікаційним товариством або ДП «КТ РСУ», з обов’язковою наявністю коду № 22018000 (або з аналогічним (відповідним) кодом з аналогічним (відповідним) найменуванням послуг). 4. Щодо способу (форми) подання та підписання документів тендерної пропозиції. При розгляді та перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на відповідність вимогам замовника, щодо накладення на тендерну пропозицію (документи тендерної пропозицій) кваліфікованого електронного підпису, були встановлені невідповідності, які підлягають усуненню, згідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Учасником були порушені вимоги частини 1 розділу ІІІ ТД пункту 7.2. та частини 7 Додатку 3 до ТД замовника в частині подання учасником тендерної пропозиції з накладенням на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а саме, документи у складі тендерної пропозиції, які були подані учасником з накладанням електронного підпису уповноваженої особи учасника, та тендерна пропозиція в цілому, були підписані учасником процедури закупівлі з накладанням «удосконаленого» електронного підпису замість «кваліфікованого». Електронний підпис учасника перевірено замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify 5. Щодо невідповідностей в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі. У зв’язку із тим, що виявлені невідповідності у тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН», які зазначені у підпункті 1.2. пункт 1 розділу IV цього протоколу, є такими, що не підлягають усуненню, то відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається ТД, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ТД (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), спрацьовує механізм можливих дій замовника в той час, коли наявні обставини для виправлення невідповідностей та одночасно наявні підстави для відхилення пропозиції через невідповідність, що не виправляється. ІІ. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН»: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН», у зв’язку із тим, що невідповідності, виявлені замовником та зазначені у підпункті 1.2. пункту 1 розділу IV цього протоколу (відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції; невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та помилки, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції) не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЗ «ОКЕАН» згідно із пунктом 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. ІІІ. Прийняті рішення: Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ; чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель; чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний); протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 06.11.2024 року № 424 та Аналізом розгляду тендерних пропозицій учасника (від відповідального підрозділу-закупника (портового флоту) замовника) прийнято рішення: - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЗ «ОКЕАН» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Код ЄДРПОУ | 42761765 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор Волошин |
Телефон | 380673514014 |
Ел. пошта | o.geranin@ocean-shipyard.com |
Для платників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку. Для неплатників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон | 380487381719 |
Ел. пошта | Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |