На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
405 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: БФП Canon I-SENSYS MF3010 або еквівалент. Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 30232000-4 Периферійне обладнання.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-009338-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 15:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 405 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 16:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 025.00 UAH з ПДВ |
---|
Багатофункціональний пристрій (БФП)30 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Котляревського, 3 Строк: до 31.10.2024 16:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Технічні характеристики та ергономічність аналога предмета закупівлі, який запропоновано учасником, не відповідають вимогам технічної специфікації. Тобто, Інформація та/або документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації: невідповідність вимозі технічної специфікації. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП СОЛОГУБ ЕЛЬВІРА МИКОЛАЇВНА на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Технічні характеристики та ергономічність аналога предмета закупівлі, який запропоновано учасником, не відповідають вимогам технічної специфікації. Тобто, Інформація та/або документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації: невідповідність вимозі технічної специфікації. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП СОЛОГУБ ЕЛЬВІРА МИКОЛАЇВНА на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 2246320085 |
---|---|
Поштова адреса | 02137, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Гмирі Бориса, будинок 18, квартира 149 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ЕЛЬВІРА СОЛОГУБ |
Телефон | +380637435772 |
Ел. пошта | solohubelvira.work@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до Додатку 2 ТД – інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено технічну специфікацію, вимоги до предмета закупівлі та документи, які має надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема: документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність Товару (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або авторизаційний лист від виробника (представника) або дистриб’ютора на товар). Замовник встановив, що учасником ФОП Храпко Іван Володимирович надано Декларацію про відповідність від 13.08.2018, Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання від 02.02.2012 однак, дані документи містять накладений код ЄДРПОУ 3422009826, за яким згідно з відомостями ЄДР зареєстрована ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА", тобто не учасник даної процедури закупівлі. Документи, які б встановлювали зв’язок між даними особами у пропозиції відсутні. Відтак, зважаючи Декларація щодо учасника ФОП Храпко Івана Володимировича відсутня. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Відповідно до пунктів 1 та 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в додатку 2 Документації. Таким чином, у тому числі згідно з практикою контролюючих органів та рішення АМКУ (наприклад № 417-р/пк-пз від 08.01.2024), відсутність документів, що вимагались на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, не підлягає виправленню. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Храпко Іван Володимирович на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до Додатку 2 ТД – інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено технічну специфікацію, вимоги до предмета закупівлі та документи, які має надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема: документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність Товару (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або авторизаційний лист від виробника (представника) або дистриб’ютора на товар). Замовник встановив, що учасником ФОП Храпко Іван Володимирович надано Декларацію про відповідність від 13.08.2018, Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання від 02.02.2012 однак, дані документи містять накладений код ЄДРПОУ 3422009826, за яким згідно з відомостями ЄДР зареєстрована ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА", тобто не учасник даної процедури закупівлі. Документи, які б встановлювали зв’язок між даними особами у пропозиції відсутні. Відтак, зважаючи Декларація щодо учасника ФОП Храпко Івана Володимировича відсутня. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Відповідно до пунктів 1 та 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в додатку 2 Документації. Таким чином, у тому числі згідно з практикою контролюючих органів та рішення АМКУ (наприклад № 417-р/пк-пз від 08.01.2024), відсутність документів, що вимагались на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, не підлягає виправленню. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Храпко Іван Володимирович на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 3398605497 |
---|---|
Поштова адреса | 58006, Україна, Чернівецька область, Чернівецький р-н, місто Чернівці, вулиця Воробкевича, будинок 1А, квартира 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Храпко |
Телефон | +380506072040 |
Ел. пошта | prozorrocomppro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2260704670 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ П.КОМУНИ, будинок 1Б, квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Зінченко |
Телефон | +380509760085,+380532642042,+380684745789,+380971674023 |
Ел. пошта | dostupno_555@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32881326 |
---|---|
Поштова адреса | 33014, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Федюк |
Телефон | +380977837723 |
Ел. пошта | corp@ktc.ua |
Післяплата 100%. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених документів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару та підписання накладної з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. особливостей здійснення розрахунків бюджетними установами в період воєнного стану. Кошти Державного бюджету України за загальним та спеціальним фондами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38503358 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Котляревського, 3 |
Ім'я |
Симоненко Володимир Іванович ( ) |
Телефон | +380362635583 |
Ел. пошта | labses@ukr.net |