На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 108 350.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-009785-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 15:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 108 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 083.50 UAH з ПДВ |
---|
Автоматичний апарат для гістологічної обробки зразків тканин (Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини, код 33950000-4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 57859 за НК 024:2023 - Система оброблення тканинних зразків IVD (діагностика in vitro ) автоматична)1 комплект Адреса поставки: 01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33950000-4, Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини Код НК 024:2023: 57859, Система оброблення тканинних зразків IVD (діагностика in vitro) автоматична |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42095414 |
---|---|
Поштова адреса | 09740, Україна, Київська область, Богуславський р-н., с.Хохітва, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 31 Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Татоян Тарон |
Телефон | 380631850206 |
Ел. пошта | tarteh@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-09-10 16:07:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-11 16:07:29
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою відкритих торгів з особливостями, згідно з предметом закупівлі Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини, код 33950000-4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини, код 33950000-4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 57859 за НК 024:2023 - Система оброблення тканинних зразків IVD (діагностика in vitro) автоматична), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-009785-a. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 9 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 5 тендерної документації, від учасника вимагалося надання інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції завантажено два файли, а саме: Довідка ліцензія.docx та файл Довідка ліцензія.docx.p7s. Жоден з цих файлів не містить інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у визначений строк, надати інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Оплата товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після фактичного отримання товару і введення його в експлуатацію та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, акту введення в експлуатацію тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07773293 |
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18 |
Ім'я |
Борисова Наталія Дмитрівна |
Телефон | 380445290094 |
Ел. пошта | nborisov@ukr.net |