На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
659 520.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-02-009921-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 14:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 659 520.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 595.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 19 780.00 UAH |
Плівка з голограмою до принтеру Evolis Primacy30 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42962000-7, Друкарське та графічне обладнання |
Ріббон кольоровий до принтеру Evolis Primacy80 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42962000-7, Друкарське та графічне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41532525 |
---|---|
Поштова адреса | 02217, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО, будинок 15, офіс 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Касьян Олена Вікторівна |
Телефон | 380688838901 |
Ел. пошта | info@evolis.com.ua |
Час публікації: 2024-09-11 17:29:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 17:29:03
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт-Тех» поданій щодо закупівлі: Витратні матеріали до принтерів для друку карток Evolis Primacy (ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання, яке використовує учасник). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих. № 09/09/24-2 від 09.09.2024. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: 1. На виконання пункту 1 Довідки учасником надано копію договору з ФОП Мороз М.Л. від 01.09.2023 № 30/09-2023 та копію Протоколу про продовження дії договору № 1 до Договору оренди, в якому: - в тексті Протоколу зазначено «спільно уклали цю Додаткову угоду №1/далі- Додаткова угода/до Договору оренди № 30/09-23 від 01 вересня 2023 р.», а має бути «до Договору оренди № 30/09-2023 від 01 вересня 2023 р.». - в пункті 7 зазначено МФУ НP Laser 107, в оборотно - сальдовій відомості значиться МФУ НP Laser 107 w. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступною інформацією: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. Для документального підтвердження наявності працівників Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії наказів про призначення та копії дипломів. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 09/09/24-3 від 09.09.2024. Після перевірки поданих документів, встановлено наступне: В пункті 2 Довідки, щодо працівника Гладун С.О., в розділі Повне найменування навчального закладу та спеціальність, учасник поставив почерк. Проте відповідно до Закону України «Про освіту» в Україні діють такі типи навчальних закладів: дошкільні; середні; позашкільні; професійно -технічні; вищі; заклади післядипломної роботи. Отже, для підтвердження інформації учасник повинен надати зазначити відповідну інформацію з наданням підтверджуючих документів (копію документу про закінчення навчального закладу). В пункті 3 Довідки, щодо працівника Тичинський В.В., учасником не вірно зазначено, спеціальність, має бути «Інформаційні технології проектування», а учасник зазначив «Інформаційні технології та проектування». Також в штаті зазначено дата прийому на роботу 31.01.2020, а відповідно до наказу (розпорядження) № СТ000000001-0000000005 від 31.01.2020, його прийнято на роботу з 03.02.2020. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «Смарт-Тех» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05523814 |
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Ім'я |
Бех Михайло Михайлович |
Телефон | 380931810592 |
Ел. пошта | zakupkylvivavtodor@gmail.com |